Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja onni löytyy arjesta:Tuntuu, ettei sinulla ole kovin ystävällisiä ajatuksia näistä kahdesta henkilöstä. Miksi kutsut heidät juhliisi? Itse voi olla (ainakin yrittää) kohtelias vaikkeivät muut sitä olisikaan.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:No senkus pistät. Et kyllä suoraan sanottuna vaikuta kovinkaan vierasystävälliseltä emännältä..
Pakkohan se ei ole kuin itsensä huomioida, mutta minusta on kohteliasta olla erilaisia vaihtoehtoja.
Eli jos vieraita on 15 ja kaikki muut, paitsi kaksi syövät mielellään mun tarjoilua, niin näiden kahden takia pitää keksiä jotain muuta? Miksi, koska samaiset ihmiset ovat tarjonneet mulle mitä lystäävät?
Ei voi jättää kutsumatta, lähisukua. Eikä mulla ole heitä vastaan yhtään mitään, mutta en jaksaisi alkaa kahden aikuisen, krantun ihmisen takia tekemään erikoisjärjestelyjä, koska hekin ovat monesti mulle tarjonneet jotain mistä en niin kovin paljon ole tykännyt. Mun mielestä jos homma toimii toisinpäinkin niin, niin miksi mun pitäisi miettiä juuri heidän mieltymyksiään tarjoilujen suunnitelussa. Muiden vieraiden joukossa löytyy taas joku jolle ei kelpaa joku toinen vaihtoehto jne eli saisi olla sen seitsemää sorttia, jos kaikkia alkaisi miettiä. Tää kanasalaatii kelpaa enenmmistölle, siksi sitä.
Kyl määki jos toikin!!