Loukkaantuisitko?

Onko ihmisiltä mennyt ihan järki joulun ja varsinkin näiden ihme LASTEN joulun takia. Ihmisten pitäisi elää kuin jossain hehkussa koko kuukausi kun on joulu tulossa ja VARSINKIN LASTEN joulu, vaikka sairastuisit syöpään niin KYLLÄ SE LASTEN JOULU ON TÄRKEIN! Voi hyvä ihminen sentään, jouluja tulee ja menee. Kyllä jokaisen pitää ymmärtää, että joskus ei KIINNOSTA PASKAN vertaa! :/

Alkuperäinen kirjoittaja oho:
Kun minulta kysytään lahjatoivetta,niin sanon aina,että minä en tarvitse kyllä mitään,eli minut voi jättää lahjatta.En ala lahjatoiveita esittämään kuin lapset.Jos joku haluaa muistaa,niin ihan sama mitä tuo.En ole niin lahjojen perään.

Sorry,aivot käy hitaalla,tää tuli väärään ketjuun...

Mutta sinun tapauksessasi en loukkaantuisi.Jos itselläsi samanlainen tilanne,niin haluisitko,että sinulle loukkaannuttaisi vai ettö ymmärrettäisiin ja tuettaisiin...?

Välillä mua kyllä ihmetyttää miten tyhmiä ihmiset kyselee.. Joskus tuntuu että suurin osa täälä olevista viesteistä on provoja. Tai sitte ihmiset on vaan oikeesti tosi typeriä :o Ihme elämänarvot joillain..

En loukkaantuisi. Ymmärtäisin että ei ole haluja lähteä ostoksille tai ajatella joulun tuloa- Tiedän miten kova pala se on ja masentaa ihan hirveästi kun on vasta eronnut. Lapset saa muutenkin lahjoja jo muilta, eivätkä edes tiedä keiltä koska pukki ne tuo. Antaisin kummin surra eronsa rauhassa ja hoitaa tulevan joulun omien voimavarojensa mukaan loukkaantumatta.

et ole ap tosissas?
olet kyllä aika urpo että edes mietit tosta loukkaantumista. kummilla voi olla tosi masis päällä ni ei varmaan kiinnosta lahjojen osto

ja muutenkin, vaikkei mitään eroa olisikaan, niin ei niitä kummeja ole pyydetty siks että ne vaan lahjoja ostelis!

Mun mielestä kyllä erittäin typerää loukkaantua. Jos ihmisellä on vaikeaa niin ei ihmekään jos ei joulu innosta. Olisit hänen tukenaan. Kyllä mulle ainaki tulee olo, et kummit on niitä rahakirstuja ja lahjan antajia jos tuollainen loukkaa..

Alkuperäinen kirjoittaja Lahjatko:
Ne ovat elämässä tärkeintä? Sitäkö AP haluaa lapsilleen opettaa? Että jos joku ei osta lahjaa, niin se on sitten kusipää?

Älä ole lapsellinen!

Oijoi,

nyt vasta tulin lukemaan muutaman pvän takaisen ketjuni ja ihastuttavia kommentteja! Joo, en ole juurikaan loukkaantunut, lahjat eivät ole mitenkään merkittävä osa kummeutta, mutta syy siihen, ettei osta lahjoja oli minusta typerä. Ja todellakaan ei ollut maassa ja kyläänkin kutsuttiin, muttei ehdi kun on muita menoja. Eli ei kaipaa tukea ja on sellainen ihminen, joka muutenkin säilyttää aina kovan kuoren eikä näytä juurikaan tunteitaan. Sukulainen on. Ihanaa joulua kaikille!!

:heart:

Yhteistyössä