loukkaantuisitteko?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Henna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Henna

Vieras
Hei, kertokaapa kommenttia! Erosin kaksi vuotta sitten ja vuosi sitten tutustuin täydelliseen mieheen....hän on ollut 13 vuotta sitten muutaman vuoden kihloissa kaimani kanssa. Nyt ollaan puhuttu kihloihin menosta, ja uusi anoppini ehdotti nyt, että kun tämän mieheni ja hänen exän hopeat on heillä kaiverruksineen (siis samat kirjaimet kuin meillä nyt) että otetaanko ne kalut meille nyt, kun "sattuu niin sopivasti". Ööööö. olin että täh. Voiko se olla tosissaan?

Ja tämä on kaukan provosta!

Mutta entäs miehen kommentti, oli sanonut äidilleen, että onkohan se nyt hyvä ajatus. Vai onko se niistä oikeasti hyvä ajatus! Kaivanko minäkin häähopeat kaiverruksineen aamupalalle? Voe elämä.

heehheheh. ei vittu mitä porukkaa. prinsessoille vaan uudet hopeat kun ei vanhat kelpaa. "loukkaa niin mun tunteita, mies varmaan ajattelee koko ajan exäänsä 13 vuoden takaa kun näkee nämä hopeat ja anoppikin haluaisi että mä olisin se ex ja ja ja...aaagghhh"
jos ne hopeat laitetaan puhdistuksen jälkeen pakettiin ja annetaan teille niin ette edes voi tietää onko ne uusia vai käytettyjä.

Alkuperäinen kirjoittaja x:
Jospa se kumminkin vitsinä jutun kertoi? Ehkä huumorinne ei vain kohdanneet. En usko, että kukaan oikeasti tuollaista muutoi ehdottaisi.

Usko tai älä, olen oikeasti erittäin huumorintajuinen, mutta tällä kertaa meni yli. Sanoi mulle vielä, että älä minulle huuda, vaan äidille, se sitä ehdotti. Ja saattaa kuulemma kysyä joskus asiasta minulta itseltään.....öööööö....

Alkuperäinen kirjoittaja herne nenässä:
heehheheh. ei vittu mitä porukkaa. prinsessoille vaan uudet hopeat kun ei vanhat kelpaa. "loukkaa niin mun tunteita, mies varmaan ajattelee koko ajan exäänsä 13 vuoden takaa kun näkee nämä hopeat ja anoppikin haluaisi että mä olisin se ex ja ja ja...aaagghhh"
jos ne hopeat laitetaan puhdistuksen jälkeen pakettiin ja annetaan teille niin ette edes voi tietää onko ne uusia vai käytettyjä.

En minä "prinsessa" mitään hopeita ole vailla. Jos niissä ei niitä kaiverruksia olisi, niin voisihan ne hyllyyn ottaa. Ja jokseenkin loukkaa tunteita, tai tuntuu ainakin oudolle...kun ei mullakaan ole esillä entisen avioliittoni kaiverruskamat. Tosin mies ehdotti sitä ihan samaa kaiverrusta niihin minun ja hänen sormuksiin, mikä niissä hopeissa on....siis jo kauan aikaa sitten. Kuulostaa ihan salkkareilta. Naurattaisi jos ei näin .....mietityttäisi!

Arvatkaapa tekeekö mieli kysyä, että onko ne entiset sormuksetkin tallessa, kun menee niiin "sopivasti" tämä asia. No, ehkäpä annetaan asian olla, kaikinpuolin. Toivottavasti se ihanuus anoppi ei ala syytämään niitä alkkareita ja tissiliivejäkin, kun tää menee nyt niin sopivasti;)

No tuota. Jos hopeissa ei olisi kaiverruksia niin mikäpäs siinä, silloinhan ne olis vain pöytähopeat. Mutta jos ne on vartavasten kaiverrettu heille, kuvittelisin että jonkun "logon" tms näköiseksi (esii A&B) niin en huolisi.

Samalla kai sitä voisi mennä kihloihin niillä entisillä sormuksillakin, vai mitä?

Alkuperäinen kirjoittaja Rokkis:
No tuota. Jos hopeissa ei olisi kaiverruksia niin mikäpäs siinä, silloinhan ne olis vain pöytähopeat. Mutta jos ne on vartavasten kaiverrettu heille, kuvittelisin että jonkun "logon" tms näköiseksi (esim A&B ) niin en huolisi.

Samalla kai sitä voisi mennä kihloihin niillä entisillä sormuksillakin, vai mitä? ;)

PAri eri kirjoitusvirhettä näköjään, ja hymiökin puuttui... =D

Sitä ajoinkin takaa...ymmärsit pointin. Laitoinkin niistä sormuksista aikasemmin viestin. "Kun se menisi niiin sopivasti"....tosin mies toki suuttui minulle, kun kommentoin niin tylysti asiaa. Onneksi kohta on vappu, ja voi laittaa murheet kellumaan.

Tuo oli sitten mauton vitsi=)

Alkuperäinen kirjoittaja Henna:

En minä "prinsessa" mitään hopeita ole vailla. Jos niissä ei niitä kaiverruksia olisi, niin voisihan ne hyllyyn ottaa. Ja jokseenkin loukkaa tunteita, tai tuntuu ainakin oudolle...kun ei mullakaan ole esillä entisen avioliittoni kaiverruskamat. Tosin mies ehdotti sitä ihan samaa kaiverrusta niihin minun ja hänen sormuksiin, mikä niissä hopeissa on....siis jo kauan aikaa sitten. Kuulostaa ihan salkkareilta. Naurattaisi jos ei näin .....mietityttäisi!

miksi vetää pultit jostain kaiverruksista jos kerran hopeat on muuten ok? mitä väliä niillä kaiverruksilla on jos ne on kerran on täysin samat kuin SINUN ja miehesi nimet? sama kaiverrus siihen tulisi kuitenkin jos nyt menisitte kaiverruttamaan.. löysäähän vannetta pääsi ympäriltä! ja kuten yllä on sanottu, et huomaisi eroa uusien ja noiden hopeiden välillä jos ne annettaisiin teille ilman ennakkotietoa että ne on miehesi ja exän entiset. taidat olla epävarma itsestäsi ja miehestäsi kun ex pelkästään ajatuksen tasolla aiheuttaa noin paljon mielenhäiriöitä.

Mie oisin kyl revenny ihan totaalisesti, huumorillahan tuo on pakko ottaa!!!! :laugh: Jos se nyt oikeesti tois ne niin pistäsin ne esille johonkin ja isolla kirjoittaisin viereen että mieheni ja hänen exän hopeat, esittelisin ihan muina miehinä ne vieraillekkin :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja herne:
Alkuperäinen kirjoittaja Henna:

miksi vetää pultit jostain kaiverruksista jos kerran hopeat on muuten ok? mitä väliä niillä kaiverruksilla on jos ne on kerran on täysin samat kuin SINUN ja miehesi nimet? sama kaiverrus siihen tulisi kuitenkin jos nyt menisitte kaiverruttamaan.. löysäähän vannetta pääsi ympäriltä! ja kuten yllä on sanottu, et huomaisi eroa uusien ja noiden hopeiden välillä jos ne annettaisiin teille ilman ennakkotietoa että ne on miehesi ja exän entiset. taidat olla epävarma itsestäsi ja miehestäsi kun ex pelkästään ajatuksen tasolla aiheuttaa noin paljon mielenhäiriöitä.

Voi asia tietysti olla noinkin. Hassua vain, että vaikka meillä on kuinka täysin samat nimet, niin voisihan kihlasormuksiin kuitenkin kavertaa hieman eri tavalla kuin ne samat jutut, ei pelkät alkukirjaimet, vain siksi että ne hopeat sopisi sitten meillekkin. minä ja mun vanne siis taas......