Joo onhan se varmasti paljon fiksumpaa ja erityisesti loogisempaa laitta jotain käyttökelposta kaatopaikalle...
ei kukaan ole puhunut kaatopaikasta. mä vien ehjät, mutta "tylsät" vaatteet läheiseen Uffin laatikkoon
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Joo onhan se varmasti paljon fiksumpaa ja erityisesti loogisempaa laitta jotain käyttökelposta kaatopaikalle...
no mulle se tärkein kirpparijutussa on just tienaaminen. kiertoon mä saisin helpommalla viemällä noi vaan Uffin tms laatikkoon
mutta hyvä että menevät kaupaksi sinullakin .
Minä toki en niiden takia vuokraa pöytää. Myyn naamakirjassa ja näyttävät ne yksittäiset perusvaatteetkin löytävän kodin. Mainostan aina kun kansioon kertyy enemmän katsottavaa. Toki mulla esim on niin, että esim lindex ei mene kavereille vaan kirpparille, se mikä on jostain syystä selvinnyt käytössä siistinä.mun mielestä ihan outo logiikka. vai tienaako noilla sitten edes mitään, noilla tylsillä ja "kaverillekin" kelpaamattomilla vaatteilla kirpparilla ?
itse en jaksa kiikuttaa kirpparille niitä muutamia meillekin kiertäneitä tummansinisiä tylsiä viritelmiä ymv.
Itse vien myymättömät vaatteet Kouvolassa Vienonkammariin. Varmasti muissakin kaupungeissa on tällaisia yksityisiä viejiä, jotka vievät lastenvaatteet esim. venäjälle lastenkoteihin.