Löydättekö te kirppikseltä vaatteita yli 1vuotiaille pojille?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Eedla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
no mulle se tärkein kirpparijutussa on just tienaaminen. kiertoon mä saisin helpommalla viemällä noi vaan Uffin tms laatikkoon :)
mutta hyvä että menevät kaupaksi sinullakin .

No lähimpään UFFiin on matkaa satoja kilometrejä. Meilläpäin ainoa joka ottaa vastaan on Kontti, mutta boikotoin ko. yritystä kun myyvät lahjoituksena saatuja tavaroita törkeään ylihintaan ja valittavat että kun on niin hirveästi ylitarjontaa.

Mitä tulee kirkkaisiin poikien vaatteisiin, niin ne tekevät kauppansa ensin ja lopuille jää ne tummansiniset. Meillä ainakin omien poikien kanssa on ne kirkkaat esim. keltaiset saaneet ikäviä tahroja, joten meiltäkään ei niitä montaa ole myyntiin tullut.

Ja mitä tulee ulkohaalareihin, niin itse olen etsinyt 116cm toppahaalaria tytölle jo puoli vuotta tuloksetta eli ei noita isompia leikki-ikäisten kokoja paljoa säästy hyvinä tytöiltäkään.

mun mielestä ihan outo logiikka. vai tienaako noilla sitten edes mitään, noilla tylsillä ja "kaverillekin" kelpaamattomilla vaatteilla kirpparilla ?
itse en jaksa kiikuttaa kirpparille niitä muutamia meillekin kiertäneitä tummansinisiä tylsiä viritelmiä ymv.
Minä toki en niiden takia vuokraa pöytää. Myyn naamakirjassa ja näyttävät ne yksittäiset perusvaatteetkin löytävän kodin. Mainostan aina kun kansioon kertyy enemmän katsottavaa. Toki mulla esim on niin, että esim lindex ei mene kavereille vaan kirpparille, se mikä on jostain syystä selvinnyt käytössä siistinä.

Ei niillä tienaa suuria rahoja, en minä tuollaisesta vaatteesta pyydä kuin 1-1,5e. Mutta pienistä puroista tulee isot rahat. Oli kyseessä housu tai kippo.

[QUOTE="vieras";25372379]No lähimpään UFFiin on matkaa satoja kilometrejä. Meilläpäin ainoa joka ottaa vastaan on Kontti, mutta boikotoin ko. yritystä kun myyvät lahjoituksena saatuja tavaroita törkeään ylihintaan ja valittavat että kun on niin hirveästi ylitarjontaa.[/QUOTE]

Itse vien myymättömät vaatteet Kouvolassa Vienonkammariin. Varmasti muissakin kaupungeissa on tällaisia yksityisiä viejiä, jotka vievät lastenvaatteet esim. venäjälle lastenkoteihin.

Löydän aika paljonkin. Poika 6 v ja vaatekoko 128/134.

Vauvanvaatetta löytyy tietty helpoiten, mutta kyllä mä melkein joka kerta jotain tuolle poitsullekin löydän.

Mutta poika nyt ei mihinkään retrovirityksiin enää pukeutuisikaan, joten niiden saatavuudesta en kyllä tiiä.

Tytölle löytyy myös hyvin vaatetta, ikää 8 v ja vaatekoko 134.

Itse vien myymättömät vaatteet Kouvolassa Vienonkammariin. Varmasti muissakin kaupungeissa on tällaisia yksityisiä viejiä, jotka vievät lastenvaatteet esim. venäjälle lastenkoteihin.

No toistaiseksi on ollut helpointa viedä ne ihan peruskirppikselle ja tulee "autettua" jotain paikallista lastenvaatteiden tarvitsijaa. Miksi tämä nyt oli jokin ongelma? Ei ole pöytään jääneet vielä kertaakaan.

Yhteistyössä