I
itseinho
Vieras
Mä en voi käsittää, mä oon pettynyt ja masentunut miksi näin kävi. Synnytyksestä 4 kk. Sain raskausarvet navan ympärille. Vähän niiku jotkut sanoo "auringonsäteet" lähtee navasta joka suuntaan. No aluksi luulin et ne on mun pahin ongelma, mutta sitten huomasinkin että kaikkein kuvottavinta ja hirveitä on se löysä iho mikä tulee kun kumarrun, makaan kyljelläni tai vaikka selälläni, en siis tarkoita roikkuvaa mahaa vaan rypistyvää nahkaa, napakin häviää rypistyneen nahkan sisään joissakin asennoissa. HYI YÖK! Ikää mulla on 24 ja oon aina ollut hoikka ja pitänyt itsestäni huolta. Raskausaikana tuli kiloja, mutta ne on jo melkein pois, pari kiloa jäljellä. Oon yrittänyt rasvata, harjata, juoda vettä, syödä vitamiineja, urheilla, mut ei tuo tuosta taida parantua. HYi yök. En pysty enää mieheni kanssa edes seksuaalisen kanssakäymiseen. Ryven pohjamudissa. Miten voisin hyväksyä vartaloni ja pystyä nauttimaan taas mieheni kanssa olemisesta? Lastamme rakastan yli kaiken, vuosien unelmani, suurin rakkaus. Mutta miksi mun mahalleni kävi noin? Ja mitä voisin asialle tehdä. Jos seison se on ihan ookoo, mutta kaikki muut asennot, yök!