Löysin eilen kirpparilta 2 muovipussillista vaatteita lapsille 20eurolla! :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kirppistelijä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kirppistelijä

Vieras
joka vko tulee käytyä kirppiksillä, aina ei löydy sopivaa kokoa meidän lapsille. onhan siinä aika kova homma koluta ja etsiä,aikaa menee. mutta silti tykkään kierrellä ja tehdä löytöjä! :D

mies ei aina vaan tunnu arvostavan.. :/

Mahtavaa:)
Meilläkin minä olen se, joka lapsille vaatteet ostaa kotihoidontuesta.
Siksipä ostankin kaikki kirpparilta ja mies ei oikein välillä osaa arvostaa sitä! On täytynyt monen hyvän kirppiskäynnin jälkeen meuhata naputtavalle ukolle, että alapa sitten ostamaan
vaatteet uutena! Kyllä se sitten hetken jaksaa taas ymmärtää ;) Tosiaan kun joka viikko käyn ja aika jotain kannan kotiin, joskus enemmän ja joskus vähemmän. Ostan myös ennakkoon jos löytyy hyviä vaatteita.

Itse olen tosi tyytyväinen ja vaikka olisikin varaa, tuskin siltikään tuhlaisin ja ostaisin kaikki
uutena.

Näin on, joskus löytyy enemmin joskus vähemmin. Nuorille miehenaluille vain tahtoo löytyä harvakseltaa ja jos joskus löytyy poikien tyylistä, niin niitä ostetaan sitten vaikka monta kassillista. Esim. kesällä yhtenä päivänä hietsusta ostin kymmenisen t-paitaa ja 6 farkut.

Meillä kanssa tykätään koluta kirppareita :) olen löytänyt tän kirpparien ihanuuden raskausaikana ja loppua ei taho tulla, joka vloppu haluisin kirpparille mutta kun itellä ei oo korttia niin joko bussilla tai sitten mies kuskaa ja arvatkaa vaan jaksaako se kierrellä mun kanssa :D täällä on sellanen iso kirppis missä menee melkeinpä aina se 1,5-2h ja sit sellanen aivan ihana lastenvaate kirppis :) ajattelinpa tänään lähteä nuille kahdelle käymään. Mulla kanssa tapana ostaa vähän isompiakin varastoon ja sitä mies ei ymmärrä vaikka muuten ei nipota tuosta vaatteiden ostosta mutta sanoo aina että eiköhän tuon kokosia sitten ehi myöhemminkin ostaa. Mutta mitä se haittaa jos 1e farkut ostaisin jo nyt vaikka ne onkin vasta myöhemmin sopivat ! Minä kanssa päätän mitä vaatteita pojalle ostetaan joskus myös mieskin niitä makselee, mutta useimmiten minä.

vau!

Minäki haluaisin kunnon kirpparile, lähin on 100 km päässä vaan :/
Omalta kirpparilta, tosta parin km:n päästä oon löytänyt kans aina välillä jotain kivaa, eilen ostin vitosella lapsille 3 pitkähihaista, ja pari t-paitaa.

Kirppiksillä on varmaa huonommin vaatteita nykyään ku kaikki myydään netissä. ite tykkään käydä livekirppiksillä ku pääsee silmäilee todellista kokoa (pesussa kun tapahtuu kaikenlaista venymistä ja kutistumista) ja muutenki että missä kunnossa vaate OIKEASTI on. Sieltä myös voi ostaa 30 sentin "rymyvaatteita", jotka on parhaat päivänsä nähnyt mutta siihen kotona rymyämiseen tai pikkusen syömisharjoitteluun varsin passelit. Netistä ku ostaa tulee sitten myös postikulut, niin että vaatteille tulee muutenki jotenki enemmän hintaa. Tosin onhan siellä kaikkee ihanaa, oon vaan niin pihi että en malta ostella mitään kalliita ihanuuksia, pieni on siinä iässä että parissa kuukaudessa kasvaa ulos niistä. :) Onneks täällä on kohta peräti kolme lastenvaatekirppiksiä, pääsee ihanasti omista eroon ja saa uusia tilalle. :)