Löysin kirpparilta 2kpl bamsen 68cm bodya

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Olenko pöhkö
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

Olenko pöhkö

Vieras
ja ne oli ihan ku uusia,siis aivan ihania makso 2e kpl.Oli muutenkin tosi paljon ja aivan älyttömän hyväkuntosia lasten vaatteita siinä kopissa myynissä.
No,nyt piätte mua ihan pöhkönä,ostin ne bodyt vaik ei oo lastakaan,mut ku hypistelin niit ni oli pakko ostaa,pistin jemmaaan jos vaik tarvetta tulis.Oisin voinu ostaa enempiki mut onneks ei ollu rahaa mukana ku kolikoita muutama,olin just menos automaatille ku ajattelin poiketa kirpparil pikasesti.

mul on ollu vuosia "jemma" vaatteita.. osan onn lähjättanu ja osa on menny ystävien käydessä varavaatteeksi, kun laps kastellu ittensä ja osa on säästyny omalle.. vaik ei ole omia lapsia ei haittaa vaik onki muutamat varavaatteet..

Alkuperäinen kirjoittaja harmaa :
mul on ollu vuosia "jemma" vaatteita.. osan onn lähjättanu ja osa on menny ystävien käydessä varavaatteeksi, kun laps kastellu ittensä ja osa on säästyny omalle.. vaik ei ole omia lapsia ei haittaa vaik onki muutamat varavaatteet..

mulla kans pussillinen vaattette ku koulussa joskus ommellu ja sit joitakin ostettuja,kirppari/ale tuotteita.Kyllä meille se yks varmaan joskus toiv.tulee ni on sit jemmassa jos ei ni annan sit pois.Eipähän tarvi sit ostella kaikkia ku on jo jotain.

Yhteistyössä