löysin kirpparilta vanhat rattaat/vaunut ja mietin mitenköhän vanhat ne mahd on. *kuva*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jadal
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ekassa kuvassa on Oran vaunut, ei epäilystä, meillä on ollut mummulassa just samanlaiset. Toisessakin kuvassa olevat vaunut näyttävät kovasti Oran vaunuilta, mutta kai ap on sitten nähnyt jossain lukevan merkkinä Emmaljunga?? Samaa ikäluokkaa, 15-20 v.

Eiiiih..!!Mä löysin just kirpparilta tollaset harmaat mutta olivat aika huonossa kunnossa niin en ostanut mutta noi on tosi hyvässä kunnossa ja noi valkoset on viel ihanammat!!! :heart: Pakko myöntää oon nyt tosi tosi kateellinen :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja x:
Ekassa kuvassa on Oran vaunut, ei epäilystä, meillä on ollut mummulassa just samanlaiset. Toisessakin kuvassa olevat vaunut näyttävät kovasti Oran vaunuilta, mutta kai ap on sitten nähnyt jossain lukevan merkkinä Emmaljunga?? Samaa ikäluokkaa, 15-20 v.

se emmaljunga oli vaan mun epäilys, kun mun pikkuveljellä oli vauvana samantapaiset, mut eriväriset...

Nuo on oran (Asta).Meillä on itellä vielä käytössä -94 ostetut oran tuollaiset kuomurattaat, eri kuosi vain. Olemme -97 ostaneet uudet kankaat kun entinen kului puhki, eikä kyllä tykätty väristä.

En saanut kuvaa toimimaan. Itse omistan Oran 90 luvun vaunut. Niissä on kuomussa kiristimet ja ratasosassa vain metallirenkaat valjaita varten mutta ei lainkaan turvavöitä, metallinen turvakaari ja kova kantokoppa joka menee ratasosan sisään ilman turvakaarta.Väri on Pinkin ja lilan yhdistelmää. kuomussa lila kaistale ja turvakaareen tuleva hihna jonka molemmille puolille jalat menevät on myös lila.

En saanut kuvaa toimimaan. Itse omistan Oran 90 luvun vaunut. Niissä on kuomussa kiristimet ja ratasosassa vain metallirenkaat valjaita varten mutta ei lainkaan turvavöitä, metallinen turvakaari ja kova kantokoppa joka menee ratasosan sisään ilman turvakaarta.Väri on Pinkin ja lilan yhdistelmää. kuomussa lila kaistale ja turvakaareen tuleva hihna jonka molemmille puolille jalat menevät on myös lila.

Ei vanhemmissa vaunuissa ole sisäänrakennettuja valjaita, vaan pitää ostaa irtovaljaat (samanlaiset kuin mitkä sopivat myös syöttötuoliin tai taluttamiseen). Niissä on toisaalta se etu, että pitävät lapsen paremmin paikallaan kuin ne uudemmat 5-pistevaljaat.

Yhteistyössä