Löysin kivan oloiset kengät huutiksesta........

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sikke1
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mieleen tuli heti, että on sattunut jotain, mikä estää toimimasta, koska tuohon saakka on kaikki mennyt hyvin ja sitten tuollainen yllättävä katoaminen; ei edes mitään tekaistuja selittelyjä. Ei ole edes mistään isoista summista kyse ja myyjä on tunnistautunut, niin että jospa on vaikka saanut sairaskohtauksen tai vastaavaa!

Alkuperäinen kirjoittaja Rinkeli-Martta:
Mieleen tuli heti, että on sattunut jotain, mikä estää toimimasta, koska tuohon saakka on kaikki mennyt hyvin ja sitten tuollainen yllättävä katoaminen; ei edes mitään tekaistuja selittelyjä. Ei ole edes mistään isoista summista kyse ja myyjä on tunnistautunut, niin että jospa on vaikka saanut sairaskohtauksen tai vastaavaa!

Mulle tuli sama ajatus...

No joku on maksanut tilille 11.8 ja tuote on edelleen saamatta. Myyjä on kumminkin listannut tavaraa myyntiin vielä 19.8 eli onhan siinä olut yli viikko aikaa postittaakin. Taitaa olla huijari, joka on ostanut itse muutaman jutun, saanut 6 positiivista palautetta ja sitten listannut kohteita ihan huijausaikeissa. Joku kommentoi palauteessa, että myyjä oli saanut tehtyä jo 46 kauppaa eli vaikka kyse on pikkusummista niin noin monesta kohteesta kertyy postikuluineen jo ihan kiva summa rahaa myyjän tilille.

koska kaikki avoimet kohteet on laitettu 18.8 ja pian sen jälkeen häneen ei olla saatu enää yhteyttä.

Nuo summat oli 2-4 euron luokkaa käsittääkseni tuotteista mitä hän ei ollut vielä lähettänyt, ainakin kun katsoi sulkeutuneita kohteita...

Alkuperäinen kirjoittaja Rosella-76:
koska kaikki avoimet kohteet on laitettu 18.8 ja pian sen jälkeen häneen ei olla saatu enää yhteyttä.

Nuo summat oli 2-4 euron luokkaa käsittääkseni tuotteista mitä hän ei ollut vielä lähettänyt, ainakin kun katsoi sulkeutuneita kohteita...

Huomasitko että joku ostaja oli maksanut 11.8.
Myyjä on tehnyt itse huutoja vielä 22.8, eli pari päivää sitten!!!!!!

Katsokaa kuinka monta kohdetta on myynyt http://www.huuto.net/fi/showlist.php3?cat=%&lcat=Z&seller=Extreme%20Family&status=DC&order=N ja saanut muutaman positiivisen palautteen ja vain omista ostoksistaan. Näistä on pitkälti palautteet antamatta ja vasta muutama nega on tullut. Kukaan noista voittajista ei varmasti ole saanut maksamiaan huutokohteita, koska kukaan ei ole antanut positiivista palautetta. Ihan hyvä summa on rapsahtanut myyjän tilille + tietysti postimaksut joka kohteesta. Törkeää!!! Ja myyjä on tosiaan listannut kohteita ja huutanut itse ihan pari päivää sitten eli mitään ei todellakaan ole tapahtunut - paitsi huijaus.

Yhteistyössä