Löysin mieheni profiilin alastonsuomi.comista!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja T_
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
JOILLAKIN NÄYTTÄÄ MENEVÄN PUUROT JA VELLIT SEKAISIN! KYSE EI OLLUT SIITÄ, ETTÄ MILLÄ SIVUSTOLLA MIEHELLÄ ON PROFIILI, POINTTI OLI SIINÄ, ETTÄ MIES V A L E H T E L I !

Alkuperäinen kirjoittaja tir:
JOILLAKIN NÄYTTÄÄ MENEVÄN PUUROT JA VELLIT SEKAISIN! KYSE EI OLLUT SIITÄ, ETTÄ MILLÄ SIVUSTOLLA MIEHELLÄ ON PROFIILI, POINTTI OLI SIINÄ, ETTÄ MIES V A L E H T E L I !

hyvin pienestä asiasta, valkoisia valheita yms sattuu päivittäin

Alkuperäinen kirjoittaja Tirsku:
ainutkaan mun tuntema kakslahkeinen ei hyväksyis sitä, että tyttöystävästä/vaimokkeesta/vaimosta on tissi-perse-kuvia netissä kaiken maailman pervojen kuolattavana.

Mä oon joskus laittanut sinne kuvia ihan miehen nimenomaisella luvalla!

Lopetin kuvien laittamisen, kun ne kommentit ällötti mua itseäni! :/

(Miehille tiedoksi: En muista enää tunnustani siellä! Turha kysellä! :xmas: )

Alkuperäinen kirjoittaja rakkaimpani:

Valehtelu on aina väärin ja vittumaista parisuhteessa. Jos menee hyvin niin EI tarvitse valehdella koskaan, 100% luottamus on ihan kiva juttu. Eipä tarvii stressata tai miettiä pettääkö mies tai tekeekö muutakaan kiellettyä... outoa on jos valehtelu on ok.

teillä on sun ja miehesi kanssa kuvianne siellä niin ei teillä lujaa mee.

Pienestäpä pienestä.. Jos on helppo livautttaa valkoisia valheita, ei se suurempienkaan valheiden kertominen vaikeaa ole. Voihan jonkun mielestä olla pelkkä valkoinen valhe, jos kieltää fyysisesti pettäneensä kumppania, vaikka totuus olisikin toinen. On vain niin tottunut valkoisiin valheisiin ettei mikään tunnu enää missään.

Siis mun mielestä se ei ole mikään pahapaha sivusto!! Pointti tässä tosiaankin oli se että valehteli, kun tämä ei edes ole ainoa asia mistä valehtelee... En muuten edes vaatinut poistumista sieltä, itse sanoi poistavansa profiilin, ei hän kuulemma sellaista tarvitse, eikä tule sitten turhaa ainakaan riitaa.
Jos mulla olisi siellä kuvia niin olisi varmasti vaatinut poistamista, on sen verran mustis kuitenkin.
Harkitsin kyllä omaa profiilia sinne, mutta en tiedä olisiko sitten kuitenkin liian lapsellinen kosto...
No jätän miehelle tämän avauksen auki, josko tajuaisi!

Pienestäpä pienestä.. Jos on helppo livautttaa valkoisia valheita, ei se suurempienkaan valheiden kertominen vaikeaa ole. Voihan jonkun mielestä olla pelkkä valkoinen valhe, jos kieltää fyysisesti pettäneensä kumppania, vaikka totuus olisikin toinen. On vain niin tottunut valkoisiin valheisiin ettei mikään tunnu enää missään.

Peesi!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Oliko sillä paljon kuvia siellä? Eihän sinusta ollut siellä mitään kuvia? Oliko seuranhakuilmoitusta?

Yksi kuva, vain naamakuva, ei kait mitään kullikuvia. En tiedä onko seuranhakuilmoitus kun profiilissa lukee että seuranhaku vain jäsenille??
Niin sikamainen en ole, että hänen tunnuksellaan kirjautuisin sisään, vaikka salasanat ja kaikki näyttää olevan muistissa.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Oliko sillä paljon kuvia siellä? Eihän sinusta ollut siellä mitään kuvia? Oliko seuranhakuilmoitusta?

Yksi kuva, vain naamakuva, ei kait mitään kullikuvia. En tiedä onko seuranhakuilmoitus kun profiilissa lukee että seuranhaku vain jäsenille??
Niin sikamainen en ole, että hänen tunnuksellaan kirjautuisin sisään, vaikka salasanat ja kaikki näyttää olevan muistissa.

Anna nikki niin mä käyn omilla tunnuksilla kattoo ;)

Anna nikki niin mä käyn omilla tunnuksilla kattoo ;)

:laugh: kiitos kovasti, mutta en taida viitsiä ;)

:o Mun mielestä naamakuva kyseisessä palvelussa olisi paljon pahempi juttu kuin kullikuva.

Kulli- ja vartalokuvista ei pääsääntöisesti voi tietää kenen pää niihin kuuluu..

Alkuperäinen kirjoittaja papukaijan ruokottomat puheet:

:o Mun mielestä naamakuva kyseisessä palvelussa olisi paljon pahempi juttu kuin kullikuva.

Kulli- ja vartalokuvista ei pääsääntöisesti voi tietää kenen pää niihin kuuluu..

Niinpä :/ vit** että ärsyttää koko juttu!!

Osaako kukaan sanoa tuohon että onko silloin seuranhaku ilmoitus jos profiilissa lukee tuo seuranhaku vain jäsenille?
Se olisi aika oleellinen tieto tässä kaikessa, tietäisin vähän enemmän mihin suuntaan kääntää ajatuksia sitten.

Osaako kukaan sanoa tuohon että onko silloin seuranhaku ilmoitus jos profiilissa lukee tuo seuranhaku vain jäsenille?
Se olisi aika oleellinen tieto tässä kaikessa, tietäisin vähän enemmän mihin suuntaan kääntää ajatuksia sitten.

Sä näet sen vain kirjautumalla sisään jollain muulla tunnuksella tai sitten sillä sun miehen tunnuksella! Ei se sitä näe, että olet käynyt profiilissa koska siellä lukee aina vaan viimeisin kirjautumisaika eli se aika kun miehes sit kirjautuu.. Siinä vasemmassa reunassa sit lukee se seuranhaku: kyllä tai ei ja että minkälaista seuraa etsii, miestä, naista vai paria...

Alkuperäinen kirjoittaja vingutin:
miehesi tykkää vaan esitellä itseensä.. laita sinäkin omia kuvia :D tai sitten laittakaa mukavia akti kuvia B)

Kyllä se omien kuvien laitto on tässä vahvasti käynyt mielessä nyt... Ikinä ei mies suostuisi mihinkään yhteiskuviin, eikä taida meille nyt semmosta akti- tilannetta ihan vähään aikaan tulla edes!! :kieh:

:hug:
kamala tilanne. kokemusta on vastaavasta. se valehtelu, luottamuksen pettäminen :( ei tunnu kivalta ei. pitäis yhdessä sopia mitä saa tehdä, mitä ei, mikä loukkaa toista... ja niistä pitäisi molempien pitää kiinni.

Alkuperäinen kirjoittaja papukaijan ruokottomat puheet:
Aloita nyt vaikka siitä, että teet itsellesi profiilin samaan palveluun ja laitat sinne kuvasi, jonka toivot miehen sitten löytävän. :whistle: Älä kerro hänelle kuitenkaan, että kuvasi on siellä. Mies saa sitten (toivottavasti) lueskella sieltä kommentteja, joita kuvistasi kirjoitellaan! :x Jos miehelläsi on minkäänlaista taipumusta mustasukkaisuuteen, niin rangaistus (valehtelusta) lienee riittävä!
:whistle: :xmas:

Hei, sehän todennäköisesti vaan innostuu sellaisesta.

Yhteistyössä