Löysin taas uuden kamalan sisustusblogin!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mäh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";22872905]Vetäkää nyt jumalauta se kateuskortti tähän :D.
Jos 115 mammaa laittaa lapsensa nimeksi tyylikkäästi XXX, minusta se ei ole enää omaperäistä vaan matkittua. Miksei keksitä mitään omaa? Kaikki sisustavat samanlaisesti beigeä ja valkoista ja sitten jotain mukahienoja rottinkisia arkunrumiluksia huoneen nurkkaan kököttämään ja täyteen tyynyjä. Voi kiesus kun omaperäistä.

Minusta suolaa ja sokeria olisi juuri sattumuspostauksissa, siitä kun kaikki ei menekään just nappiin, siitä kun lapsella ei ole päällä blogia varten puettu kalleinta Burberryn hupparia ;) jne. Ei omaperäisyydestä tietoakaan vaan tappavan tylsää.

HYVIN MONI sisustusbloggaajista (näistä, joilla on massia käyttää tuhatlappusia krääsään jatkuvasti ) kuvaa ovelasti juuri niin, että kallis merkki näkyy sohvasta taikka tyynynpäällisestä tai se UGG merkki siitä kengästä :D[/QUOTE]

AMEN!!!

Tuo "kotiliesi" on KAUNIS koti.

Yleensä saman tyylisuunnan kodit nyt vain ovat samanlaisia. Onhan modernitkin kodit pääasiassa samasta puusta veistettyjä, samoin itämaiset yms yms. Kyllä näitä ikeakotejakin on ihan riittämiin.

Villa Honkasalo on kaunis koti ja PERSOONALLINEN.
Saman tyylisuunnan kodit nyt ovat yleensä aika samanlaisia. Olkoot tyylisuunta mikä tykkää. Mun mielestä modernista sisustuksesta se persoonallisuus usein vasta puuttuukin.

Alkuperäinen kirjoittaja mäh;22770212:
En kyllä todellakaan ole kateellinen kodista, jonka sisustus on niin out, kuin vain voi olla. Persoonallisuutta peliin, mammat!

Olet kateellinen. Tää nyt vaikuttaa siltä, että tuo blogin pitäjä on joku tuttusi, joka sua nyppii jostain syystä. KAUNIS ja SISUSTUKSELLINEN KOTI, jossa mun mielestä oli kyllä persoonallisuutta.
Mä itse en voi sietää moderneja koteja. Ei maalaisromantiikkakaan ole mun tyyliä, mutta modernit kodit ovat tosi ankeita.
Itse pidän sellasesta räiskyvästä huvikumpu meiningistä:)

[QUOTE="vieras";23959930]Miks aina pitäs olla kateellinen, jos vaan ei tykkää jostain?[/QUOTE]

Mielipiteitä voi olla. Se, että joku perustaa ihan oman keskustelun sille "kauhee juntti, siis iiix miten cauheeeeee niiq! kertoo kateudesta. Onhan moni muukin sanonut, ettei pidä jostain tyylistä, mutta asiallisesti.
Mun mielestä esim. Angelina Jolie ei ole todellakaan kaunis nainen, vaikka tiedän, että monen mielestä on. Jos perustaisin erikseen keskustelu "HYI VIT*** KU RUMA MUIJA" olis taustalla jotain ihan muuta, kuin se, että saisin mielipiteeni julki.

Komppaan. Kyllähän meillä kaikilla on asioita, joista emme pidä. Joku rakastaa pinkkiä, joku vihaa jne. Sisustuksesta, vaatteista jne voi keskustella kyllä asiallisesti. Yleensä tausalla on se kateus, jos pitää varta vasten lähteä jotakin erikseen haukkumaan. Oli kyseessä sitten koti,vaate,auto, ulkonäkö tms.

[QUOTE="vieras";23959937]Mielipiteitä voi olla. Se, että joku perustaa ihan oman keskustelun sille "kauhee juntti, siis iiix miten cauheeeeee niiq! kertoo kateudesta. Onhan moni muukin sanonut, ettei pidä jostain tyylistä, mutta asiallisesti.
Mun mielestä esim. Angelina Jolie ei ole todellakaan kaunis nainen, vaikka tiedän, että monen mielestä on. Jos perustaisin erikseen keskustelu "HYI VIT*** KU RUMA MUIJA" olis taustalla jotain ihan muuta, kuin se, että saisin mielipiteeni julki.[/QUOTE]
No minä en kyllä omaa tätä kateutta. Jokainen on oman onnensa seppä.

[QUOTE="vieras";23959937]Mielipiteitä voi olla. Se, että joku perustaa ihan oman keskustelun sille "kauhee juntti, siis iiix miten cauheeeeee niiq! kertoo kateudesta. Onhan moni muukin sanonut, ettei pidä jostain tyylistä, mutta asiallisesti.
Mun mielestä esim. Angelina Jolie ei ole todellakaan kaunis nainen, vaikka tiedän, että monen mielestä on. Jos perustaisin erikseen keskustelu "HYI VIT*** KU RUMA MUIJA" olis taustalla jotain ihan muuta, kuin se, että saisin mielipiteeni julki.[/QUOTE]

TOTTA!

Mulle tuli mieleen opiskeluajoilta tapaus, missä eräs opiskelukaveri osteli paljon uusia vaatteita ja selkeästi panosti pukeutumiseensa. Aina yhden toisen oli tarve päästä sanomaan joka mutkassa "tolla on iha hirvee tyyli" "iha kauheita vaatteita" luulee olevansa sitä ja tätä". Kaikki huomasivat heti, että tämä oli vaan kateellinen. Kyllä joku muukin joskus kommentoi "nih no ei ne nyt munkaan makuun aina välttämättä ole, mutta ihan sama mulle" tms oli asiallinen mielipiteen ilmaus ja kyseessä tuskin oli kateus vaan makuero.

Jos etsitte koteja, joissa on moderneja koteja, huomaatte että ne ovat myös toistensa kopioita, samoin esim. retrokodit jne. Itse inhoan retroa, mutta jos joku siitä pitää niin ei se mun elämää hetkauta.

Mulla tuli heti mieleen, että tunnet blogin pitäjän ja hänellä menee kaikin tavoin sua paremmin ja sekös ketuttaa?
Kyllä ihmisillä on eri makuja. Toinen tykkää muhkummasta. Se ilmaisutapa vaan usein paljastaa kateuden.

Kauniitahan nuo oli oikeestaan kaikki, vaikka ei olekaan minun "makuisiani" :). Minäkään en tuosta maalaisromanttisesta tyylistä tykkää itse henkilökohtaisesti, mutta onhan se kuitenkin kauniin näköistä. En tykkää myöskään modernista, mutta sekin voi näyttää ihan kauniilta. Itselle en noiden sorttista haluaisi, mutta näen silti noiden kauneuden ja ymmärran hyvin, että joku tykkää ja haluaa tuollaisen.

En mä kamaliksi voisi noita mitään ikinä sanoa. Kauniita on kaikki.

Onhan nuo todellakin toistensa kopioita. Kyselevät toisiltaan mistä ostit tuon ja tuon ja roudaavat sitten himaansa samat kamat :) Mut niinhän se menee. En kyllä itse haluais asua missään museossa. Katsokaapa Elämää rauhalassa blogi.

Kun auto tulee markkinoille ja sitä mainostetaan, haluatteko nähdä sen auton jo valmiiksi kuraisena, ruosteisena ja pienillä kolhuilla? Entäs kun on kyse lastenvaunuista... pitääkö niitäkin esitellä likaisina ja mahdollisesti rikkinäisinä? Sama koskee puhelimia, kahvinkeittimiä, mikroja, tuttipulloja, lastenvaatteita, huonekaluja ja siis kaikkea mitä ihminen voi itselleen hankkia ja tarvita. Vaippamainoksetkin ois muuten tosi jees, jos niissä kuvattaisiin sen pienen suloisen lapsen sijaan jo valmiiksi likaista vaippaa ihan vain todistellakseen, että se vaippa todella toimii ja sitä on joskus joku käyttänyt.

Minä en ainakaan haluasi ostaa esimerkiksi Kaksplus-lehteä, jos siinä niin lapset kuin äiditkin olisivat väistämättä likaisia, hiukset rasvaisina ja tahraisissa vaatteissa vaikka aivan varmasti joskus kaikkien meidän elämässä tulee hetki, jolloin emme ole hehkeimmillämme!

Jotta kuva olisi miellyttävä katsella, sen ottamiseen voidaan käyttää aikaa ja vaivaa. Jos juuri siinä kohdassa on kasa likaisia kalsareita, nin ne voidaan siivota pois ennen kuvan ottoa. Mikäli hyvät kuvat ja tilannetaju ei ole teidän makuunne, niin antakaa olla. Voitte varmasti silloin tyytyä tuijottelemaan omia nurkkianne täynnä koirankarvoja ja lasten leluja.

Meillä suositaan paljon vaaleaa sävyä mutta esimerkiksi olkkarissa on tummanruskeat sohvat, lähes musta matto ja ruskeat huonekalut, täyspuuta. Tytön huoneessa on verhoina jopa värikkäät Unikot ja muutoinkin siellä on värimaailma hyvin pirteä. Ja vaikka minulla ei blogia olekaan, niin siltikin meillä on siistiä!!! Likaiset vaatteet pyykkikorissa ja astiat paikoillaan. Meillä imuroidaan joka päivä ja pölyjäkin pyyhitään. Ja voi kyllä, meillä on kaksinkappalein koiria, joiden tassut putsataan kurakelin jäljiltä hyvin ja jos nyt sattuu siltikin rapaa sisälle tulemaan niin en minä sitä lojumaankaan jätä, YÖK! En edes halua ajatella millaisessa kodissa moni elää, jos ajattelee, että haluaa ottaa kuvia jonkun ulosteista matolla tai koirat sotkevat sohvia pitkin päivää... aika hurja ajatus!

Arki meillä on kaikilla mutta toiset selviävät siitä helpommin ;)

Ja mitä tuohon omaperäisyyteen tulee, niin seisooko teidänkin pihallanne uniikki auto? Entä onko jokainen huonekalunne teetetty puusepällä? Ruokakin varmaan haetaan vieressä olevalta luomutilalta ja loput kasvatetaan itse, resepteistä puhumattakaan. Kännykkänä ei ole Nokiaa tai iPhonea eikä perheestänne löydy tietokoneita... jokaisen on syytä katsoa tässä kohtaa peiliin, että kuinkas omaperäistä se oma elämä olikaan ;)

• Tykkää
Reactions: Phoebsi
kun auto tulee markkinoille ja sitä mainostetaan, haluatteko nähdä sen auton jo valmiiksi kuraisena, ruosteisena ja pienillä kolhuilla? Entäs kun on kyse lastenvaunuista... Pitääkö niitäkin esitellä likaisina ja mahdollisesti rikkinäisinä? Sama koskee puhelimia, kahvinkeittimiä, mikroja, tuttipulloja, lastenvaatteita, huonekaluja ja siis kaikkea mitä ihminen voi itselleen hankkia ja tarvita. Vaippamainoksetkin ois muuten tosi jees, jos niissä kuvattaisiin sen pienen suloisen lapsen sijaan jo valmiiksi likaista vaippaa ihan vain todistellakseen, että se vaippa todella toimii ja sitä on joskus joku käyttänyt.

Minä en ainakaan haluasi ostaa esimerkiksi kaksplus-lehteä, jos siinä niin lapset kuin äiditkin olisivat väistämättä likaisia, hiukset rasvaisina ja tahraisissa vaatteissa vaikka aivan varmasti joskus kaikkien meidän elämässä tulee hetki, jolloin emme ole hehkeimmillämme!

Jotta kuva olisi miellyttävä katsella, sen ottamiseen voidaan käyttää aikaa ja vaivaa. Jos juuri siinä kohdassa on kasa likaisia kalsareita, nin ne voidaan siivota pois ennen kuvan ottoa. Mikäli hyvät kuvat ja tilannetaju ei ole teidän makuunne, niin antakaa olla. Voitte varmasti silloin tyytyä tuijottelemaan omia nurkkianne täynnä koirankarvoja ja lasten leluja.

Meillä suositaan paljon vaaleaa sävyä mutta esimerkiksi olkkarissa on tummanruskeat sohvat, lähes musta matto ja ruskeat huonekalut, täyspuuta. Tytön huoneessa on verhoina jopa värikkäät unikot ja muutoinkin siellä on värimaailma hyvin pirteä. Ja vaikka minulla ei blogia olekaan, niin siltikin meillä on siistiä!!! Likaiset vaatteet pyykkikorissa ja astiat paikoillaan. Meillä imuroidaan joka päivä ja pölyjäkin pyyhitään. Ja voi kyllä, meillä on kaksinkappalein koiria, joiden tassut putsataan kurakelin jäljiltä hyvin ja jos nyt sattuu siltikin rapaa sisälle tulemaan niin en minä sitä lojumaankaan jätä, yök! En edes halua ajatella millaisessa kodissa moni elää, jos ajattelee, että haluaa ottaa kuvia jonkun ulosteista matolla tai koirat sotkevat sohvia pitkin päivää... Aika hurja ajatus!

Arki meillä on kaikilla mutta toiset selviävät siitä helpommin ;)

ja mitä tuohon omaperäisyyteen tulee, niin seisooko teidänkin pihallanne uniikki auto? Entä onko jokainen huonekalunne teetetty puusepällä? Ruokakin varmaan haetaan vieressä olevalta luomutilalta ja loput kasvatetaan itse, resepteistä puhumattakaan. Kännykkänä ei ole nokiaa tai iphonea eikä perheestänne löydy tietokoneita... Jokaisen on syytä katsoa tässä kohtaa peiliin, että kuinkas omaperäistä se oma elämä olikaan ;)

sä oot niin oikeassa!! Rakastan sua!

Mun mielestä kukin taaplatkoon tyylillään ja silleen... Mulla ei oo mitään sanomista mihinkään tyyliin. Itse olen tietyntyylinen ja se on ok, muut ovat tietyntyylisiä ja sekin on ok. Tähän Suomen maahan mahtuu kaikenlaista tyyliä ja se on hyvä se. Miksi jotakuta ahdistaa ja pännii tietty tyyli. Koettakaa ihmiset olla armollisia itsellenne. KIITOS.

Yhteistyössä