Löysin taas uuden kamalan sisustusblogin!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mäh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";23959937]Mielipiteitä voi olla. Se, että joku perustaa ihan oman keskustelun sille "kauhee juntti, siis iiix miten cauheeeeee niiq! kertoo kateudesta. Onhan moni muukin sanonut, ettei pidä jostain tyylistä, mutta asiallisesti.
Mun mielestä esim. Angelina Jolie ei ole todellakaan kaunis nainen, vaikka tiedän, että monen mielestä on. Jos perustaisin erikseen keskustelu "HYI VIT*** KU RUMA MUIJA" olis taustalla jotain ihan muuta, kuin se, että saisin mielipiteeni julki.[/QUOTE]

Ei pidä paikkaansa. Jos sanoo mielipiteensä, se ei kerro todellakaan kateudesta! Mielestäni nämä kateuskortin käyttäjät ovat itse kateellisia, koska luulevat kaikkien muidenkin ajattelevan samalla tavalla mitä he itse.

Olen samaa mieltä alkuperäisen kirjoittajan kanssa, en pidä Kotiliesi-tyylistä. En ole kade ja minua ei tippaakaan kiinnosta mitä sisustus on maksanut tai mitä merkkituotteita on mahdollisesti käytetty. Onko sisustus omaperäinen? Ei todellakaan, mutta onko sitä edes haettu?

Enkä ymmärrä niitäkään kommentteja, joissa kysellään millainen koti sitten itsellä on. Mitä ihmeen väliä sillä on? Saavatko vain täydelliset ihmiset lausua mielipiteensä? Vaikka asuisi roskiksessa on oikeus olla pitämättä esim Kotiliesi-blogistin sisustuksesta.

Mutta se ON epäreilua, että täällä on tällainen ketju, jonka tarkoituksena on saada ihmiset huomaamaan kamala blogi. Itse linkitin kerran myös, (eri syystä) mutta sehän poistettiin saman tien!!!!

En lueskele mitään blogeja yleensä. Aika tyhjänpäiväisiä näyttävät olevan. Todella tylsiä, valkoisia persoonattomia koteja, diipadaapaa minkä merkkinen toppi on tänään päällä jne..Huokaus..

Alkuperäinen kirjoittaja hö;26432093:
Mutta se ON epäreilua, että täällä on tällainen ketju, jonka tarkoituksena on saada ihmiset huomaamaan kamala blogi. Itse linkitin kerran myös, (eri syystä) mutta sehän poistettiin saman tien!!!!

Tällainen ketju kertoo siitä myös millainen tausta ketjun aloittajalla on. Ei mitään käytöstapoja, opetatko lapsillesi juuri näitä tapoja mitä itse täällä kylvät?
Kybermaailma näyttää vainoavan blogisteja ihan oikein tosissaan, ihan sairasta. Asiallista kritiikkiä haloo????

hyvät ihmiset. Vaikken kotiani häpeäkkään, en sitä esittelisi tuntemattomille blogien tai muidenkaan kanavien kautta,-sillä säilytän yksityisyyteni. Blogien kirjoittajien on oltava valmiita saamaan kritiikkiä,ja toki anonyymisti on helppo antaa asiatontakin palautetta. Minusta ko.koti on kaunis,mutta väistämättä neljän lapsen äitinä tulin ajatelleeksi saavatko lapset leikkiä,toteuttaa itseään,kömpiä äidin syliin naama ja kädet suklaassa, juosta sohvalle itkemään polveen tullutta naarmua ja leikkiä leluillaan siellä missä vanhempansakin on,-vai onko tuo kaunis olohuone enemmänkin näyttely/edustustila jossa lasten on oltava puhtaana ja nätisti?

hyvät ihmiset. Vaikken kotiani häpeäkkään, en sitä esittelisi tuntemattomille blogien tai muidenkaan kanavien kautta,-sillä säilytän yksityisyyteni. Blogien kirjoittajien on oltava valmiita saamaan kritiikkiä,ja toki anonyymisti on helppo antaa asiatontakin palautetta. Minusta ko.koti on kaunis,mutta väistämättä neljän lapsen äitinä tulin ajatelleeksi saavatko lapset leikkiä,toteuttaa itseään,kömpiä äidin syliin naama ja kädet suklaassa, juosta sohvalle itkemään polveen tullutta naarmua ja leikkiä leluillaan siellä missä vanhempansakin on,-vai onko tuo kaunis olohuone enemmänkin näyttely/edustustila jossa lasten on oltava puhtaana ja nätisti?

Mä kolmen äitinä vastaan, että vaikka mulla on ihan taviskoti, niin ei...lapset eivät saa kömpiä syliini naama ja kädet suklaassa, vaan ne pestään ennen syliin kömpimistä.

Sohvalle voi toki juosta itkemään polveen tullutta naarmua, kunhan varoo ettei sohvaan mene verta. Kai sen nyt järkikin sanoo, että sohva ei ole vuotavan jalan kanssa se järkevin paikka?!? Vaikka kyseessä ei siis olisi mikään desing-sohva.

Eikä tosiaan saa leikkiä meidän lapset leluillaan muualla kuin omassa huoneessaan, koska mulle riittää se, että yksi huone on sotkuinen. Pysykööt ne sotkut tosiaan siellä, kun ei näytä tuo siivoaminen innostaa.

Ja ei, meillä ei ole kaunista ja edustavaa olohuonetta. On vaan ihan tavallinen. Ja ihan tavalliset olohuoneen säännöt.

[QUOTE="ktm";22770368]Alkaa kyllä tulemaan korvista ulos jo tuollainen sisustus, noita samanlaisia blogeja on niin paljon.
Mutta toki kaikkien kannattaa sisustaa se oma koti niinkuin parhaaksi näkee ja sillä tyylillä mistä tykkää. :)
Itse tykkään enemmän esim. Magicpoksin "tyylistä",vaikkei nyt varsinaisesti sisustusblogi olekaan. ;)

Magicpoks: Home sweet home...[/QUOTE]

Mä voisin asua tuolla :D

heh, vanha ketju mutta kannanotto. Ensinnäkin, niin kauan kun ostaa tuotteita kaupasta, voi olla että jollain muulla on sama. joten lienee selvää että niitä tähtityynyjäkin on aika monessa kodissa. Ja joillekin se kodinlaitto on myös harrastus, jota sitten jaetaan vaikka blogissa. Niin ja ei se koti hyvälle näytä vaan sillä että hankitaan valkoinen sohva ja hieno tyyny :) Meillä on valkoista, meillä on tähtituotteita, meillä on beigeä ja on ainakin kaksi riviera maisonin tavaraa, niistäkin toinen on hankittu käytettynä. Nättiä on, ainakin minun ja perheeni mielestä (ja muiden mielipiteillä ei olekaan väliä, kun tämä on meidän koti) mutta ei meillä ole mitään muuta yli tonnin tavaraa kuin sohva.. Niin ja talo mutta sitä ei lasketa. Sisustaa voi halvallakin, Löytötexit ja Tokmannit on täynnä samaa tavaraa mitä sisustusliikkeet myy puolta kalliimmalla.. Ai niin, meillä on kaikki muu valkoista paitsi sohva..Ihan käytännön syistä, kun lapsia on 5 ja koirakin löytyy.. lapsilla on harrastusta ym, itsekin harrastan.ruokaa tehdään, syödään välillä pitkin huushollia jne.. Normaalia elämää eletään vaikka paikat on tip top ja lapsiakin iso läjä.. ihan samat viikkosiivoukset täällä tehdään vaikka on valkoista. ja muuten, valkoinen on ihan yhtä helppo pyyhkiä pölyistä kuin mustakin... Mutta valkoisessa se ei näy niin hyvin :) ja samanlaisuudesta vielä.. 80-luvulla kodeissa oli tummat kirjahyllyt ja ne raitasohvat missä oli puiset käsinojat, 90-luvulla oli pyökkiset kalusteet ja siniset sohvat muotia... vaan silloin ei ollut tätä blogitulvaa, joten ei kummasteltu jos naapurilla oli sama Jyskin kirjahylly :)

Yhteistyössä