Löysin täydellisen miehen!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Löysin unelmani
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

Löysin unelmani

Vieras
Miehen on täydellinen MIES eikä mikään miehenpuolikas, niinkuin monen tuntemani naisen miesystävät ovat.

Mieheni on maalaisjärkeä ja tilannetajua omaava, käsistään kätevä tee se itse tyyppi joka saisi nuotionkin syttymään vaikka vesisateessa, hän on absolutisti eikä voi sietää kenenkään juomista - hän suorastaan halveksii päihteidenkäyttäjiä ja tekee sen selväksi kaikille.
Mieheni on treenattu ja vahva - ei tosin mikään jättiläinen ( n 185/90) mutta luonne on kun terrierin ja hän kertookin löylyttäneensä ties kuinka monta silmille hyppijää ja tunnenkin oloni varsin turvalliseksi hänen seurassaan. Voisin kehua häntä vaikka kuinka , mutta en viitsi tehdä teitä kateellisiksi.

• Tykkää
Reactions: BootyPeppi
Njaah, vähän läpinäkyvä provo, mutta sanotaan nyt mieliksesi:

Väkivaltainen päihteiden käyttäjiä halveksiva mies ei kuulosta unelmalta.

Oletko itse päihteidenkäyttäjä kun noin säikähdit? Mieheni on MIES eikä mikään hiiri joka myötäilee joka saamarin tolloa ja tekee sen myös selväksi, niinkuin MIES asian tekee selväksi.

Taidat olla vähän kade?

No mulla on parempi, samat mitat muttei treenattu. ihana pyöreä vatsa, karvainen, tumma sohvalla loikoilija. On kätevä, korjaa autot ja talon, hoitaa lapset ja rentoutuu saunassa juomalla muutaman oluen. Mutta mikä parasta, rakastaa minua ja makkaroitani ehdoitta ja kertoo sen myös.

Kuullostaa hyvältä luonteenpiirteeltä että pieksää silmilleen hyppijät .. Varohan kun eka riita tulee ja pääset sanallisesti niskan päälle, saattaa olla että pitää sinua silmille hyppijänä ;) Toisaalta vaatii rahaa paljon jos tykkää pieksää ihmisiä joista ei pidä, ei mitään ilmaista hommaa juosta käräjillä ja maksella korvauksia.

• Tykkää
Reactions: ruutiukko
Kuullostaa hyvältä luonteenpiirteeltä että pieksää silmilleen hyppijät .. Varohan kun eka riita tulee ja pääset sanallisesti niskan päälle, saattaa olla että pitää sinua silmille hyppijänä ;) Toisaalta vaatii rahaa paljon jos tykkää pieksää ihmisiä joista ei pidä, ei mitään ilmaista hommaa juosta käräjillä ja maksella korvauksia.

totta puhut. Aaah, varsinainen unelma:D Myös sairaiden halveksiminen avoimesti (sitähän ne päihteiden käyttäjät usein ovat) kuulostaa hyvältä.