E
ei sytytä
Vieras
Mitenkäs tästä mennään eteenpäin, kun meidän suhteen seksielämä on likimain kuollut. Syytä on molemmissa. Kyllä meillä rakkautta on ja muutenkin asiat hyvin. Minua sieppaa se, että mies on molempien lapsien myötä kerännyt raskauskiloja ja liikunta on jäänyt tyystin. Eli entisen normaalivartaloisen miehen sijaan minulla on nyt lihakseton jenkkakahvainen löllykkä. Hän on todella hyvä isä ja huomaavainen kiltti kumppani ja rakastan häntä kyllä, mutta seksuaalisesti minua ei kiinnosta enää ollenkaan. Ei hänkään ole täysin tyytyväinen ulkonäköönsä, mutta ei toisaalta jaksa asialle tehdä mitään. Itse olen pitänyt itseni kunnossa ja olen saman painoinen kuin ennen lapsia, ja suhteellisen kiinteä myös. Rinnat nyt tietysti ovat kärsineet imetysten myötä, mutta niille ei voi mitään kuin kirurgin veitsellä avittaen. Onko suhteella tulevaisuutta, kun en saa itseäni kiinnostumaan sänkyhommiin mieheni kanssa? Mikään läski-rasisti en myönnä olevani mutta seksuaalisesti minua ei ylipaino sytytä lainkaan, ei koskaan ole. Hänen kiloillaan ei olisi mitään merkitystä jos olisimme "vain" ystävät, mutta parisuhteessa pitäisi olla jännitettäkin eikä vain ystävyyttä. Nyt olen niin turhautunut, että unimaailma on aika värikästä, mutta miehen kanssa ei tule juuri mitään tehtyä. Voiko sitä jotenkin "pakottaa" itsensä syttymään piirteistä jotka eivät muuten sytytä? Tälläisen syyn takia tuntuu tyhmältä erotakaan kun muuten asiat ovat hyvin, mutta ei näin voi jatkua koska kyllä tämä alkaa vaikuttaa meidän väleihin. Lapsetkin ovat vielä niin pieniä, että yhdessä pysyminen lasten aikuistumiseen asti tuntuu ikuisuudelta jos se jatkuu näin. Pettää en halua enkä aio, mutta jotain vipinää pitää elämään saada tuonne parisängyn puolelle.