Löysin viime yönä ihanan päiväkirjan :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Turkilmas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Turkilmas

Vieras
En saanut jostain syystä nukutuksi ja kun tietokoneesta loppui akku, niin aloin kaivella yöpöydän laatikoita. Löysin päiväkirjan, jota olen sangen laiskasti täytellyt. Eka merkintä oli jo vuodelta 95 ja pahimmillaan väliä merkinnöissä on ollut jopa 7 vuotta.

Mutta voi että mua hymyilytti merkintöjä lukiessani :D. Varsinkin mun miehestä kirjatut jutut ja sitten eka raskaus hymyilytti. Miten nuori sitä onkaan ollut ja miten nopeasti kaikki eteni. Pakko myöntää että tämmöisenä vanhana pessimistisenä eukkona voisin ennustaa pikaista eroa tuolle nuorelle pariskunnalle. Siis jos en tietäis että yhdessä ollaan edelleen :D.

Mä olen muuttojen aikana yleensä heittänyt tavaraa raskaalla kädellä pois. Onneks en sentään ihan kaikkea, sillä tuo päiväkirja muistoineen on todella arvokas :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Varmasti kivaa luettavaa =)

Kuinka aamu alkoi?

Kiitos kysymästä, hyvinhän se :). Herättiin vauvan kanssa ja loikoiltiin sängyssä. Hetken päästä mies kiipesi pyytämättä hakemaan poitsun ja mä jatkoin uniani :)

Alkuperäinen kirjoittaja Williviini:
Mäkin olen löytänyt siivouksen yhteydessä vanhoja päiväkirjoja. Eka on aloitettu kouluun mennessä. On niissä teksitiä :o :saint: :heart: :xmas:

Mua harmittaa ihan kamalasti kun olen nuo ihan ekat päiväkirjat hävittänyt. Niitä olis kyllä kiva lukea nyt. Älä vaan hävitä omiasi :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:
Alkuperäinen kirjoittaja Williviini:
Mäkin olen löytänyt siivouksen yhteydessä vanhoja päiväkirjoja. Eka on aloitettu kouluun mennessä. On niissä teksitiä :o :saint: :heart: :xmas:

Mua harmittaa ihan kamalasti kun olen nuo ihan ekat päiväkirjat hävittänyt. Niitä olis kyllä kiva lukea nyt. Älä vaan hävitä omiasi :heart:

Juu en hävitä. Täytyy varmaan kohta ruveta lukemaan noita omia murrosikäisen kommentteja. Kun jäppinen on kohta siinä iässä.

Niitä "uskalsin" vasta selata... miten vihainen sitä joskus on ollutkaan :o

Yhteistyössä