Löysin "yllätyksen" miehen tavaroista..

Heili Karjalasta

Aktiivinen jäsen
06.01.2006
10 581
0
36
Nyt on pakko kertoa. Elikäs mies tyhjensi työpöytänsä laatikoita laittaakseen tavarat uuteen työpöytään.. Siinä sitten sattui miun silmään koruliikkeen paketti. Sinisissä papereissa.. Ei mitenkään jouluiset eikä semmoset, ja ehkä pikkasen semmonen "nuhjusen" oloinen paketti. No, tietty mie kysyin, että "MIKÄS TÄMÄ ON" ja otin käteeni sen paketin. Mies oli ihan punainen ja hämillään ja selitti, että;"Se on yllätys..". No mie sit mietin, että mikä hiivatin yllätys se tommonen on ja miks ihmeessä.. Ei meillä mitään salaisuuksia aiemminkaan ole ollu... :o Höh.

Mikähän yllätys se mahtaa oikein olla ja miksi? Vai keksikö vaan hätäpäissään ja se olikin jotain ihan muuta kuin mitä luulin... :/

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Selvä tapaus......se oli tarkotettu jollekin muulle kuin sinulle, hädissään sano että on yllätys

:D Niin mut jos ois jollekin muulle, niin sit se ois ollu sen eksälle joskus sata vuotta sitten menossa.. Ja miksi en aiemmin ole törmännyt tähän "yllätykseen"... Mmm.. (Niin mihinkään toiseen naiseen en siis usko eikä se käytännössä olisi mahdollistakaan..)

Nuhjuinen paketti? Oho... jos se ois yllätys sulle niin eiköhän mies antais ihan nätissä paketissa sen yllärin. Ehkä antaa sen jollekin salahoidolleen...

Aika salainen pitää olla sen hoidon. Ei käytännössä mahdollista..Enkä tosiaan epäile tällaista.

Alkuperäinen kirjoittaja Heili Karjalasta:
Selvä tapaus......se oli tarkotettu jollekin muulle kuin sinulle, hädissään sano että on yllätys

:D Niin mut jos ois jollekin muulle, niin sit se ois ollu sen eksälle joskus sata vuotta sitten menossa.. Ja miksi en aiemmin ole törmännyt tähän "yllätykseen"... Mmm.. (Niin mihinkään toiseen naiseen en siis usko eikä se käytännössä olisi mahdollistakaan..)

Tuo viestini olikin lähinnä vitsi.....huono sellainen myönnetään.
Olisit kysynyt että voisinko nyt saada sen jos minulle tarkoitettu.

Eli, sä luulet että se on kosintasormus ja nyt sitten yrität palstalla hakea muka ratkasua asiaan ja esität tyhmää

Alkuperäinen kirjoittaja Aaban:
:/ Noo... NUhjuinen paketti kuulostaa epäilyttävältä... Onko paketti pyörinyt niin kauan laatikossa...? Ja jos on, niin miksi?

Sitä miekii, että miksi se ois siellä pyöriny kauan.. Jos on pyöriny. Outo paketti. Eikä mulla oo pokkaa mennä enää kurkistelemaan uudelleen, koska se ois jo törkeää..

Alkuperäinen kirjoittaja -k-:
Jos se on vaan luullut hukanneensa koko sulle tarkoitetun lahjan ja nyt se sitten löytyi? Näin veikkaisin, älä ainakaan vielä panikoi:)

Tämäkin vois olla mahdollista tässä tavarakaaoksessa..Aina kaikki hukassa.. Ja sit mietin, että jos mie oon aina liian selkeästi toivonu tiettyjä juttuja ja se on ostanu ne ja tuo on ollu "hutiostos" tai semmonen, että on ennättäny jo ostaa jotain joskus..

Tainnut mies itsekin unohtaa yllätyksensä laatikkoon, muistaakohan edes itse mitä paketti sisältää =)
Vai oliskohan siellä odottamassa pikku kolmosen syntymää..

Tuo viestini olikin lähinnä vitsi.....huono sellainen myönnetään.
Olisit kysynyt että voisinko nyt saada sen jos minulle tarkoitettu.

Oli vähän huono tilanne yllätyksiin siinä, kun oli vieraita tulossa ja hässäkkä päällä.. (piti siivoilla tavaroita pois silmistä.)

Tainnut mies itsekin unohtaa yllätyksensä laatikkoon, muistaakohan edes itse mitä paketti sisältää =)
Vai oliskohan siellä odottamassa pikku kolmosen syntymää..

Ois kyllä ajoissa ennakoinu tilannetta.. On kyllä ajatuksissa, että aina kun lapsi syntyy niin ostetaan koru.. Tosin sormus ostettiin edellisestä, että tästäkin sormusta oottelisin. Mut toi ei ollu semmonen sormuspaketti vaan ennemminkin ketju tai joku semmonen..

Uusimmat

Yhteistyössä