löytöjä jauhokaapista, hyi että!

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja puistattaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

puistattaa

Vieras
Meinasin leipoa, niin vehnäjauhopussissa oli jotain pieniä ötököitä. Ihan avaamaton pussi oli, että mistä ne sinne oli menneet... Hyi saakeli! Tarkistin sitten muutkin kaapin pussit, niin niitä oli ainakin mannaryyneissä ja tomusokerissa. Muutkin aukaistut heitin pois vaikkei niissä näkynyt ötököitä. Sitten tarkistin vielä avaamattoman sämpyläjauhopussin, ja eiköhän vaan sielläkin vilistä ötököitä!
Avatussa fariinisokeripussissa ei ollut samoja ötököitä mutta siellä istuskeli vihertävä mikä lie mato, jolla oli sarvetkin. Vieläkin kulkee kylmät väreet...
Pitää varmaan hankkia joka ikiselle kuivatavaralle tiiviit kannelliset muovipurkit. Tosi kiva kun saa ostaa koko kuivaruokavaraston uusiksi, ja pitääkö se kaappi desinfioida?
 
Voi ei toivottavasti eivät olleet riisihäröjä! Googleta ja katso kuvat... KAIKKI pois kaapista ja roskiin. Purkit pesuun tai pakkaseen, muuten roskiin.
Niijin ei tehoa mikään muu kuin ammattilaisen myrkyt ja niilläkin voi viedä 3krt!
 
Myrkyttämisen jälkeen suosittelisin pitämään kuiva-ainekaapin tyhjillään jonkin aikaa ja uusimaan myrkytyksen jonkin ajan kuluttua. Niitä munia voi olla jossain raossa, niin varmasti kaikki ötökät kuolee eika niitä ole kuukauden päästä uudelleen.
 

Similar threads

Y
Viestiä
4
Luettu
3K
Aihe vapaa
vierailija
V

Yhteistyössä