P
puistattaa
Vieras
Meinasin leipoa, niin vehnäjauhopussissa oli jotain pieniä ötököitä. Ihan avaamaton pussi oli, että mistä ne sinne oli menneet... Hyi saakeli! Tarkistin sitten muutkin kaapin pussit, niin niitä oli ainakin mannaryyneissä ja tomusokerissa. Muutkin aukaistut heitin pois vaikkei niissä näkynyt ötököitä. Sitten tarkistin vielä avaamattoman sämpyläjauhopussin, ja eiköhän vaan sielläkin vilistä ötököitä!
Avatussa fariinisokeripussissa ei ollut samoja ötököitä mutta siellä istuskeli vihertävä mikä lie mato, jolla oli sarvetkin. Vieläkin kulkee kylmät väreet...
Pitää varmaan hankkia joka ikiselle kuivatavaralle tiiviit kannelliset muovipurkit. Tosi kiva kun saa ostaa koko kuivaruokavaraston uusiksi, ja pitääkö se kaappi desinfioida?
Avatussa fariinisokeripussissa ei ollut samoja ötököitä mutta siellä istuskeli vihertävä mikä lie mato, jolla oli sarvetkin. Vieläkin kulkee kylmät väreet...
Pitää varmaan hankkia joka ikiselle kuivatavaralle tiiviit kannelliset muovipurkit. Tosi kiva kun saa ostaa koko kuivaruokavaraston uusiksi, ja pitääkö se kaappi desinfioida?