Löytyisikö ystävää Teuvan läheisyydestä??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tatjana80
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Tatjana80

Jäsen
04.07.2006
283
0
16
Mulla on kolme lasta: 4 v, 3 v ja 6 kk ja tietty kihlattu. Olen tosi yksinäinen päivät pitkät :'( kun mies on töissä. Toki lapset piristää välillä synkkää päivääni, mutta se juttukaveri ja ystävä puuttuu jolle voi kertoa mitä tahansa ja se ei hylkää vaikka mitä tulis eteen. Ystävän ei saa levitellä asioita eteenpäin jne. Iältäni olen 26-v. ja se TOSIystävä puuttuu. En haluaisi tänne levitellä yhteystietojani... Jos jotakin kiinnostaa, niin kirjoitappa tänne vaikka itsestäsi jotain =)

kohupiim, mukavaa että jotain vielä kiinnostaa tosiystävät =) Itselläni rehellisesti ei ole yhtään ystävää/kaveria. Täs voin vain arvuutella mistäpäin suurinpiirtein olet... Itse tykkään ajella autolla, mutta usein en "kauas" pääse lähtemään koska se vaatii aina bensaa... Olen äitiyslomalla ja sitten kolme vuotta perään kotona niinkuin kahden edellisenkin lapsen aikana. Töitä ei minun ammatilleni täältä löydy :'( Uskaltaisitko sinä laittaa vaikka sähköpostiosoitettan tänne tai jotain... Voitais tarkemmin tutustua, niin ei täällä tarvi levitellä kaikkia tietoja ;)

Heih.

Täälläkin pulaa tosiystävistä :wave: Olen 22-vuotias ja avioliitossa. Minulla on poika 1v ja toisen laskettu aika 5.8.2006. Otappahan yhteyttä mailiini: lasienkeli00@netti.fi , niin vastailen pikapuoliin jos en satu olemaan synnyttämässä ;)

<br><br>

Yhteistyössä