Kyseessä tyttö ja mieluiten ei ihan hirveen kallista. Ja sellasta jota vois käyttää sit myös niillä 1vee synttäreillä.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja opiskelijaäiti-69:Mun mielestäni paras kuva tulee, kun vaatetus on jotain tosi simppeliä ja se lapsi tulee hyvin esiin, ei ne vaatteet. Meidän pojalla oli 1-vee kuvissa ihan tummansiniset farkut ja valkoinen paita, jossa vähän myös sinistä, ei sukkia tms. Tuli hienosti vaalean lapsen oma väri ja siniset silmät esiin kuvissa.
Alkuperäinen kirjoittaja opiskelijaäiti-69:Mun mielestäni paras kuva tulee, kun vaatetus on jotain tosi simppeliä ja se lapsi tulee hyvin esiin, ei ne vaatteet. Meidän pojalla oli 1-vee kuvissa ihan tummansiniset farkut ja valkoinen paita, jossa vähän myös sinistä, ei sukkia tms. Tuli hienosti vaalean lapsen oma väri ja siniset silmät esiin kuvissa.
Alkuperäinen kirjoittaja tuisku77:Meillä oli vanhanajan hattu, en nyt merkkiä muista ja siihen ihana vanhanajan essumekko H&M:lta. Toisena asuna oli Burberryn ihana farkkumekko. Mulla olisi tuo vanhanajan setti tulossa myyntiin, kiinnostaako? Kerran siis kuvassa vain käytetty! (mekossa siis pitkät hihat ja mekkokin oli pitkä, tyttö oli tuolloin jotain 79cm ja mekko taitaa olla 86cm)
Alkuperäinen kirjoittaja rouvaliini:Alkuperäinen kirjoittaja tuisku77:Meillä oli vanhanajan hattu, en nyt merkkiä muista ja siihen ihana vanhanajan essumekko H&M:lta. Toisena asuna oli Burberryn ihana farkkumekko. Mulla olisi tuo vanhanajan setti tulossa myyntiin, kiinnostaako? Kerran siis kuvassa vain käytetty! (mekossa siis pitkät hihat ja mekkokin oli pitkä, tyttö oli tuolloin jotain 79cm ja mekko taitaa olla 86cm)
Vois vaikka kiinnostaakkin, saisitko laitettua kuvaa siitä? Mut mitenkähän tuo koko. Ikää nyt 11,5 kk ja 10kk neuvolassa pituus oli 71,5cm...
Alkuperäinen kirjoittaja rouvaliini:http://www.tutta.com/
Tuolta tytöt, nuolesta eteen päin kohtaan heart bunny ja vika kuva
Alkuperäinen kirjoittaja tuisku77:Alkuperäinen kirjoittaja tuisku77:Alkuperäinen kirjoittaja rouvaliini:Alkuperäinen kirjoittaja tuisku77:Meillä oli vanhanajan hattu, en nyt merkkiä muista ja siihen ihana vanhanajan essumekko H&M:lta. Toisena asuna oli Burberryn ihana farkkumekko. Mulla olisi tuo vanhanajan setti tulossa myyntiin, kiinnostaako? Kerran siis kuvassa vain käytetty! (mekossa siis pitkät hihat ja mekkokin oli pitkä, tyttö oli tuolloin jotain 79cm ja mekko taitaa olla 86cm)
Vois vaikka kiinnostaakkin, saisitko laitettua kuvaa siitä? Mut mitenkähän tuo koko. Ikää nyt 11,5 kk ja 10kk neuvolassa pituus oli 71,5cm...
Saan laitettua kuvan huomenna, muistutathan mua sähköpostiini siitä nainen77@jippii.fi
Tarkistan vielä tytön mitat tuolloin...
muoks, tyttö olikin 1v neuvolas 74,3cm ja 10kg ja mekko oli tuolloin täyspitkä mutta ihana. Paljon sai kehujaLuulisin olevan teillekin hyvä