Löytyykö halukasta synnyttäjää?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja koivuaho
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

koivuaho

Vieras
Hei,

Vauvakuume on vaivanut vuosia, mutta ei lasta ole vielä. Nyt toivoisin että täältä löytyisi joku halukas synnyttäjä. En etsi vaimoa, vaan lapselleni synnyttäjää. Lapsi kasvaisi luonani ja minä kantaisin siitä kaiken vastuun. Sinulla ei olisi mitään velvoitteita lapsen suhteen. Tietenkin saisit tavata lasta, jos niin tahdot.

Olen 38 vuotias hoikka hyvin toimeen tuleva mies Savosta. Tahtoisin ison perheen josta voisin kantaa vastuuta. Jos voisit olla halukas auttamaan minua, niin ota ihmeessä yhteyttä sähköpostilla osoitteeseen jape@24net.zzn.com.

Olisikohan tämä vähän väärä palsta tälle? Halukkaita synnyttäjiä varmana löytyy, mutta kuka antaisi lapsensa pois? Onko tälläinen edes Suomessa laillista?? Maksatko synnyttäjälle rahaa, vai miksi joku synnyttäisi sinulle lapsen tosta vaan?

Tosi outo ilmoitus täällä.

Tuossa ketjussa ei saa rahaa käyttää, jotta se olisi laillista.

Jos olen teidän mielestä pedofiili, niin sitten on todettava että kaikki jotka rakastavat lastaan ovat myös pedofiileja. Eli te äiditkin jotka täällä haikailette lasta. Joten todettakoon että emme ole ilmeisesti pedofiileja.

Miksi on niin vaikea ymmärtää että mies haluaa lasta. Se hyväksytään että nainen kaipaa lasta ja potee vauvakuumetta, mutta miehelle se ei muka olisi sallittua. :'(

Vanhempain rakkaus hoitaa ja huolehtia pienestä ja tehdä hänen eteensä kaikkensa pitäisi olla kaikille sallittua sukupuoleen katsomatta. Jotka väittävät etten tietäisi millaisia lapset voivat olla, niin voin vain todeta päivittäin työskenteläväni lasten ja erityisesti murrosikäisten nuorten kanssa. Kohderyhmälläni on vaikeuksia ja ongelmai. Niin miten sitten etten tiedä.

Pitääkö haluta vaimo taloon, jotta saa edes tahtoa lasta :/ . Samalla tavalla pitäisi sitten ajatella että nainen ei saa edes haaveilla lapsesta jos ei ole miestä taloon. Voitteko te todellakin olla noin vanhoillisia? Luulisi olettaa että te ymmärrätte täällä mitä kaipuu lapsesta on. Olen nyt suuresti pettynyt teihin, valitettavasti.

Kumma palsta kun heti oletetaan tekstin olevan feikkiä. Itse voin hyvin ymmärtää,että mies haluaa lapsen siinä kuten nainenkin. Itse kuumeilen kolmatta ja olen siis nainen.Mies meillä ei ole ikinä niinkään kumeillut,mutta silti on halunnut lapsia. Koittakaa vähän löysentää piponne nyörejä ja huomioida muidenkin toiveet kun vaan omat! Tuo tapa miehelle saada vauva kyseisellä tyylillä saattaa olla hankala ja ehkä mahdotonkin..itse kun en pystyisi vauvaa antamaan pois jos sitä 9kk eka kannan mahassani,mutta toivotaan,että joskus saat toivomasi lapsen/lapsia ja ehkäpä sen "oikean" äidinkin siihen! :)

ymmärrän kyllä tuon lapsen kaipuun, sillä kaikillahan se täällä palstailevilla taitaa olla kova... vauvakuume nimittäin. Ehkä vähän väärältä palstalta ja ehkä nettisivultakin etsit ihmistä tähän tarkoitukseen...

Ehkä vähän väärä paikka etsiä synnyttäjää, mutta ymmärrän kyllä että mieskin voi haluta lapsen, muttei vaimoa!
Niinhän meissä naisissakin on niitä jotka haluavat lapsen mutteivät miestä!
Niin, eli miksi tuomitsette kyseisen henkilön, kun ette häntä edes tunne!?
En tunne minäkään, joten en lähde tuomitsemaan häntä enkä ketään muutakaan!
Olipa homo tai ei, jokaisella on oikeus haluta lasta ja se on luonnollistakin.
Itse pidän kaikkia ihmisiä tasa-arvoisina ja jokainen ihminen on yhtä tärkeä!

Älkäämme siis tuomitko, ONNEA SINULLE YRITYKSEEN, toivottavasti löydät synnyttäjän lapsellesi! =)

Jos olet ihan tosissasi, niin kuin varmaan oletkin, kun yöllä kirjoitit, niin otan osaa taakkaasi. Ilman elämänkumppania on haavettasi vaikea toteuttaa. Ehkäpä sinun kannattaisi vielä yrittää etsiä häntä. Sinulla on vielä vaikka 10 vuotta aikaa tai enemmänkin saada se suurperhe, mutta älä syöksy siihen suinpäin. Perheelle on parasta vanhempien luottamus, tuntemus ja rakkaus. Yritä vielä löytää hänet.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.05.2007 klo 14:39 kuupää kirjoitti:
Entä adoptio?

mulle tuli tästä heti mieleen, että tämä adoptiosysteemi ei vissiin kans kovin herkällä anna lasta yksinäiselle isälle. vähän samat ennakkoluulot siellä kuin täälläkin..

itse voisin lainata kohtuani että lapseton sisko tai ystävä saisi lapsen, mutta siinä pitäisi olla jonkun toisen munasolu.. muuten olisi oma lapseni ja yhtään omaani en antaisi pois... taitaa vain olla laitonta tuo tuollainen kohdunlainaus. vuokraus ainakin on. minä en rahaa siitä tarttis, kunhan vitamiinilisät ja lekurikulut maksais..

Yhteistyössä