Löytyykö muita joiden mielestä Johanna Tukiainen ei ole niin säälittävän naurettava kuin mikä on yleinen mielipide?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nyt vieraana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

nyt vieraana

Vieras
Mun mielestä Tuksu on niiiin ihminen. Ihan tavallinen tallaaja, ei välkyimmästä päästä, mutta ihan hellyyttävä. Inhimilliset tarpeet tulla hyväksytyksi, olla ihana ja kaunis, saada mainetta jne. korustuu hänen kohdallaan kyllä ja menee överiksikin tietysti - mutta mun mielestä se ei ole niin muahahaaaa :DDD ja oumaigaad kuin suurimman osan mielestä.

Tuksu nyt on... semmonen vaaleaanpunanen hassu pikkutyttö, aikuinen sellainen.

Joo en mäkään aina oikeen ymmärrä, miksi sitä niiiin paljon pitää arvostella. Vähän hölmö tosiaan on, mutta antaa ehkä julkisuuden toivossa vielä hölmömmän kuvan itsestään. Ihmiset vaan haluaa aina jonkun ottaa siihen vuoden bimboin kategoriaan. Muistaako kukaan Satu Lappia ja mitä niitä nyt on ollut?

Mielestäni Johannan haukkuminen on mennyt yli äyräiden. Ei hän nyt sentään niin tyhmä/ruma/läski ole mitä ihmiset haukkuu. Tuntuu muutenkin siltä, että Johannalla on hirveän huono itsetunto ja sitten julkisuus vain hyväksikäyttää häntä ilman, että Johanna itse tajuaa asiaa. Sitten ihmiset tekee hänellä rahaa ja nauraa päälle.

Vaaleanpunaiset kiltit hassut pikkutytöt eivät puukota avopuolisoitaan, aja autoa 2,2 promillen humalassa. pahoinpitele naapureitaan, uhkaile itsemurhalla julkisessa mediassa ja loputtomasti muita söpöyksiä.

Mutta joo, ennen Tuksu oli hassua seurattavaa ja tempaukset harmittomia ja jutut jostain toisesta todellisuudesta. Nyt näen enää sairastuneen ihmisen, jota tietyt lehdet, tai lähinnä niiden nettiversiot, käyttävät hyväkseen ja hyväksikäyttävät toisen alennustilaa. Enää se ei ole harmitonta hauskaa. Toivottavsti Johanna saa tarvitsemaansa apua pian.

Niin, se, että sellainen ihminen tuntuu herättävän joissain todella vahvoja vihan tunteita, on outoa. Vieras ihminenhän se kuitenkin on.

Niin ja se että ne ihmiset kuvittelevat olevansa niin paljon tämän henkilön yläpuolella että voivat huoritella yms. mutta he eivät näe oikeasti edes sen vertaa että tajuaisivat tuon henkilön olevan hukassa ja epätasapainoinen.

Alkuperäinen kirjoittaja pähkinäinen;22701355:
Mun mielestä on lähinnä surullista, kun tuntuu, että Tuksu ei oikeasti ymmärrä, millaisen kuvan hän itsestään antaa :(

Ei varmasti ymmärräkään. Mä mietin sitäkin, että sille suostutaan tekemään kaikenlaisia operaatioita, huulen paksunnoksia ja muita, vaikka selkeästi on jotenkin syyntakeeton. Ja seiska ja hymy sitten kustantaa näitä kaikenmaailman matkoja, koska niistä saa aina kirjotettua jutun. Vähät siitä, mitä sille ihmiselle ihan oikeasti kuuluu.

Yhteistyössä