A
"Anni"
Vieras
Itse olen naimisissa, yhden lapsen äiti ja toista odotan. Olisi mukava tutustua muihin bi-henkisiin äiteihin.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Voi herramunjee, mä oon Riepu pitänyt sua fiksuna ja avarakatseisena so far.
Mutta tottakai se jos haluaa seuraa vastakkaisesta tai edes samasta sukupuolesta on heti jotain seksuaalista! Tää on just sitä mahtavaa ajattelua, että bi-seksuaalille kelpaa kuka vaan, kaikki homot on kiinnostuneita toisistaan ja heterot mies ja nainen eivät voi olla ystäviä.
HALOO vvv ja Rieputarallaa! Hirveitä olette. Ehkä Anni sen takia rajasi näin, että pystyy sitten uuden tuttavuutensa kanssa avoimesti juttelemaan asioista - - ettei seuraan vahingossa hakeudu joku Rieputarallaa. Se vois olla molemmille traumaattista.
No rupea Annin kaveriksi?
En, koska mulla on puoliso ja ap hakee selvästi jotakin muuta kuin kaveria. Enkä ole PK-seudulta.
Entäs kun mä olen itsekin bi?
Mitä sä sekoilet?
Jos itse olisin vailla ystävää, en ikinä hakisi seuraa nimenomaan "bi-henkisistä" sen enempää kuin "heterohenkisistäkään". Jos mielessä on ystävyys tai kaveruus, ei siis mitään seksuaalista, toisen suuntautumisella ei ole mitään väliä.
Jokainen nainen tällä palstalla joka käyttää sanaa "ällö" on poikkeuksetta osoittanut olevansa ahdasmielinen ämmä.Näin mäkin ajattelin. Aika ällöä. (Ei se, että on bi, vaan se, että on naimisissa ja ajattelee pettävänsä puolisooan, vieläpä näin julkisesti.)