Löytyykö teidän talosta paljon Ikea-tavaraa/huonekaluja?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
- Makkarissa on parisänky ja lipasto.
- Olkkarissa sohvapöytä, tv-taso, kaksi lipastoa, lasivitriini, ektorp nojatuoli, rahi, verhot, matto, tyynyt..
- Eteisessä lipasto ja eteisnaulakot.
- Keittiössä kippoo ja kauhaa, melkein kaikki ikeasta. Verhot ikean kankaasta.
- Tytön huoneessa 2x2 expedit hylly, hensvik iso kirjahylly ja hensvik pienempi hyllykkö. Myös hensvik sänky, verhot, matto.
- Pojan huoneessa 2x2 expedit hylly, hensvik iso kirjahylly ja hensvik pienempi hyllykkö.
Hänelläkin hensvik sänky, verhot ikean kankaasta ja matto.
- Vessan ja kylppärin matot ikeasta...

Eteisessä on Ivar-hyllysarjaa varmaan kymmenen vuoden takaa, tyynyt ja pimentävät rullaverhot ovat Ikealta. Lisäksi on jotain pientä sälää. Tykkään Ikean kankaiden kuoseista, joten niitä löytyy myös! <3 Kiva kun saa asioida lähellä Kuopiossa.

jonkin verran: joitakin ruuansäilytysastioita ja maustepurkkeja sekä pimentävät verhot. vannoin, etten huonekaluja koskaan tule sieltä ostamaan, mutta kappas, olkkariin eksyi lukuisten huonekalukauppojen kiertelyjen jälkeen tv-taso, johon oon ollut kyllä tosi tyytyväinen.

[QUOTE="vieras";28239175]Tänään tuli käytyä Ikeassa siskoni kanssa ja kyllähän sieltä vaikka mitä matkaan tarttui, ne mitä oltiin hakemassakin, mutta paljon sellaista mitä ei ollut suunnitellutkaan.

Parit huonekalut ja sitten pientä sälää. Ikeassa on paljon mun hintatason tavaraa, niistä muovijutuista en innostu, mutta kyllä mulle noi lastulevyjutut kelpaa.[/QUOTE]

Ei löydy. Kerran olen käynny Ikessa ja mulle/meille ei sieltä löytyny mitään mitä olis pitänny ostaa.

Eteisen ja makkarin kaapit (edellisten asukkaiden ostamat), vessan kaappi, pinnasänky, hyllykkö/hoitopöytä, pojan huoneen hylly+pikkupöytä+tuolit, olkkarissa tv-taso, kirja"hylly" ja sohvapöytä. Lisäksi valokuvakehyksiä, tyynyjä, lamppuja jne.

Eli juu, löytyy paljonkin :D Ihan sen takia, että aina kun jotain ollaan tarvittu on Ikea ollut ainoa paikka josta on löytynyt juuri sellainen mitä ollaan etitty.

Olen käynyt Ikeassa kaksi kertaa, toisen kerran työreissulla vuosia sitten. Ostin joitakin muovimukeja ja -lautasia lapsia varten. Rumia kuin fan, mutta valitettavan kestäviä.

Huonekalut olivat sellaisia niljakkeita, että en olisi edes ajatellut ostavani. Kirpputoriltakin saa paljon laadukkaampia ja pienellä tuunaamisella vaikka 200 vuotta kestäviä toisin kuin Ikeasta.

Kaiken kaikkiaan minusta paikka oli luotaantyöntävä, paljon kehnoa tavaraa halvalla, ehkä en osannut vain suhtautua oikein...

TV-taso ja isomman ruokailuryhmän tuolit. Muuta pientä koristetavaraa ja tarviketta löytyy. Tuolit on todella kauniit ja kestävän oloiset. TV-tasokin oikein passeli meidän kotiin. Ei valittamista.
Laatu ihan samaa kuin sarjassa JYSK, Sotka tai Masku. Kestää sen ku tarvii ja sit onki jo kiva vaihtaa johki muuhun.

pari puista taitettavaa parveketuolia, kourut maustepurkeille laatikkoon, paljon erilaisia muovisia säilytysrasioita, jäteastiaan ylälaitaan tuleva pienempi lajitteluastia, muovia laatikoiden pohjalle, kirjoituspöydän alla oleva ritilä johdoille, jokunen taulunkehys

Hmm.. Sohvat, lasten sängyt, pari naulakkoa, matto, vessaharjat, vessan kaappi, muutamia keittiötarvikkeitä (paistinpannuja, mittakulhoja ym.) tv-taso, seinähyllyjä, ym..

Tossa kun jotkut sanoo, että Ikean tavarat on skeidaa, niin sitä sama skeidaa on muutkin huonekalukaupat täynnä, suurin osa huonekaluista on täyttä skeidaa, mutta muissa puljuissa ne on kalliimpia. Ikeassakin on todella skeidaa tavaraa, mutta on siellä ihan hyviäkin tuotteita, pitää vaan osata katsoa ja löytää ne sopivat.

Tossa kun jotkut sanoo, että Ikean tavarat on skeidaa, niin sitä sama skeidaa on muutkin huonekalukaupat täynnä, suurin osa huonekaluista on täyttä skeidaa, mutta muissa puljuissa ne on kalliimpia. Ikeassakin on todella skeidaa tavaraa, mutta on siellä ihan hyviäkin tuotteita, pitää vaan osata katsoa ja löytää ne sopivat.

On nii totta!! Ei kai nyt 5€ maksava sohvapöydän voi olettakkaa kestävän ikuisesti. Kun ostaa ikean kalliimpia tuotteita, ovat usein halvempia ja parempia kun kilpailijoiden vastaavat. Ja ihan vaan tiedoksi... Vepsäläisen tuotteet paljolti samaa lastulevyä ja melamiinia. Itsellä paljon Ikeaa ja oon tyytyväinen..

En ole mikään Ikea-fani, mutta kun meillä on noin parituhatta elokuvaa (DVD:itä ja BluRay-levyjä), joille tavallinen kirjahylly on yleensä liian syvää, niin Ikeasta löytyi sopivaa hyllyä sitä varten. Näyttävät ihan siistiltä. Meillä on aika paljon Muuramen huonekaluja, ja nuo valkoiset Ikea-hyllyt sopivat niiden kanssa ihan riittävän hyvin.

Yhteistyössä