Löytyykö tietosi Googlesta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja OMG
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

OMG

Vieras
Huomasin kauhistuksekseni että nimeni ja puhelinnumeroni löytyy yhdestä firmamme mainoksesta. Omin luvinko se on sinne laitettu?
Olen ammatiltani johtava hoitaja vanhainkodissa.
Löytyykö tietosi Googlesta? Mitä työtä teet?

Joskus muinoin löyty mut ei ennää... Oikeastaan muuta ko fb-profiiliin linkki. Eikä pitäs kyllä sitäkkään ko estin senki toiminnon.

Monestihan ne yhteyshenkilöt eri aloilla on sellasia joitten nimitiedot löytyy kuuklettamalla. Aika harva taitaa puhelinluetteloita selailla nykypäivänä ja selvännäkijöitäki on aika vähän jotka loistais tuommosilla tiedoilla :D

Googlen kautta pääsee yrityksen sivuille, jossa olen osakkaana. Siellä on esittelyni ja yhteystietoni. Tarkoituksena on, että potentiaaliset asiakkaat löytävät yrityksemme, joten se on vain positiivista.

Lisäksi netistä löytyy töitäni.

Löytyy yhteystiedot töihin eli työhuoneen osoite ja työpuhelin. En voi niihin itse vaikuttaa, koska kyseessä on "näkyvä" julkinen homma. Olen yliopistolla opetustehtävissä.

Löytyy ja vaikka kuinka monesta paikasta... Kaikki rahoittajan päätökset kun on julkisia. Lisäksi joka ikisessä esitteessä on mun yhteystiedot ja lisäksi vielä ylläpidän itse useampaa nettisivua... Ja vielä kun yhteistyökumppaneita on monta kymmentä ja kaikkien niiden sivuilta löytyy mun yhteystiedot niin todellakin löytyy mun tiedot netistä...

Nimi ja työpuhelinnumero löytyy, kun ne työpaikan sivuilla on. Lisäksi nimi ja kuva erään lehden sivuilla, koska olin yhdessä projektissa mukana, josta useammassa lehdessä uutisoitiin.

Huomasin kauhistuksekseni että nimeni ja puhelinnumeroni löytyy yhdestä firmamme mainoksesta. Omin luvinko se on sinne laitettu?
Olen ammatiltani johtava hoitaja vanhainkodissa.
Löytyykö tietosi Googlesta? Mitä työtä teet?

Löytyy blogi.
Löytyy yrityksen tietoja.
Löytyy yhteystidot kunnan sivuilta.
Löytyy tietoja yliopiston sivuilta.
Löytyy tietoja veljen ylläpitämältä sukusivustolta.
Löytyy kirjoituksiani eri lehtien sivuilta.
Löytyy mainintoja minusta ystävien ja tuttujen blogeissa.
Löytyy nimeni parin opinnäytetyön lähdelettelossa...
Jne.

Ei häiritse mikään noista millään lailla.

Koirien sekä omien että kasvattien kautta löytyy nimi ja tietty kotisivut joissa on osoite ja puhnro
FB profiili ei oo julkinen joten ei löydy
Kauan sitten voitettu tittelikin näkyi eli sitä kautta nimi ja paikkakunta (joka tosin ei oo enää voimassa)

Linkki fb-sivuille ja joku eniron-haku, jonka joku on välttämättä halunnut tallentaa palvelimelle, jossa näkyy salattuna numeroni ja osoite:D Kolukaverit-sivuston linkin olen poistanut itse.

[QUOTE="vieras";24922304]Löytyy yhteystiedot töihin eli työhuoneen osoite ja työpuhelin. En voi niihin itse vaikuttaa, koska kyseessä on "näkyvä" julkinen homma. Olen yliopistolla opetustehtävissä.[/QUOTE]

Peesi. Työyhteystiedot löytyy.

Yhteistyössä