Ls-ilmoituksen teko.. Mitä ootte mieltä onko aihetta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "anni"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
kesällä ilta kasi ei ole myöhä, jos ollaan lomalla! ja kesäisinhän tämä tyttö on siellä pihalla myöhään. kaatosateessahan on lysti lapsen olla, jos ei ole ukkonen. itse ihan toimitan ulos juoksemaan. muistan lapsuudesta , kuinka mukavaa se oli. :) ei +13 astetta vielä kylmä ole jos siihen on tottunut!

Hmm, tää on aika selkeä juttu: Lapsi on viileälläkin ilmalla vähissä vaatteissa eikä ilmeisesti palele, hän ei syö koskaan, kukaan ei näytä pitävän hänestä huolta... sinuna ap olisin varuillani, koska kuulostaa siltä, että tuo tyttö on vampyyri.

[QUOTE="vieras";27123300]kesällä ilta kasi ei ole myöhä, jos ollaan lomalla! ja kesäisinhän tämä tyttö on siellä pihalla myöhään. kaatosateessahan on lysti lapsen olla, jos ei ole ukkonen. itse ihan toimitan ulos juoksemaan. muistan lapsuudesta , kuinka mukavaa se oli. :) ei +13 astetta vielä kylmä ole jos siihen on tottunut![/QUOTE]

Höpöhöpö. Jos vanhempia ei koskaan näy, on syytä huoleen. Mutta mäkin ihmettelen sitä, ettei ap vienyt lasta kädestä pitäen kotiin, kun se tuli illalla hakemaan sen lapsia ulos. Minusta voisit kysyä ls:ta, mitä mieltä he ovat tapauksesesta. Tavallista tuo ei ole.

Tässä jutussa on jotain mätää.
Siis olette kaksi vuota tarkkailleet lasta, joka ei ikinä syö, ja kävelee aina säähän epäsopivissa vaatteissa.
Kahden vuoden aikana! Vai oliko nyt puhe kahdesta kesästä?
Te ette ikinä itse käy missään, vai aina on joku kyttäämässä ikkunasta mitä tuo tyttö tekee?
Mikset mene pimpottamaan sinne ovikelloa, jos asia ihmetyttää.
Mutta siis kuinkakohan monta ilmoitusta mun lapsesta pitäis tehdä, jos tuommoset "oli vaan +13, ja toinen oli bikineissa"-jutut kuuluis siihen. Mun lapsi kävi 5 vuotiaana avannossakin uimassa, että ei sitä paljon kesäiset sateet hetkauta. +13 on lämmin!

Kyllähän sen nyt näkis vanhemmista heti, kuinka ne suhtautuu jos sen tenavan sinne niiden luo roudais ja vaikka kysyis että oliko teillä tämmönen hukassa. Päihdeongelma näkyis heti, ja näkyis myös missä kunnossa koti on, lojuuko pulloja siellä täällä, onko törkyistä ym. Nyt vaan rohkeasti käymään siellä oven takana! Onko siis se lapsi pyörinyt yksin jo kaksivuotiaana? Ettekä te naapurit ole vaivautuneet muuta kuin keskenänne päivittelemään? Just.

Yhteistyössä