Lueskelin Meidän Perheen näytenumeroo.. :DDD

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Heavyfreak
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Heavyfreak

Aktiivinen jäsen
17.07.2005
15 106
2
36
Samalla ku söin karjalanpiirakkaa.. Mut hemmetti ku meinas äkkiarvaamatta mennä piirakka väärään kurkkuun ku lehdessäki jo puhutaan etupyllystä :laugh: :laugh:

Raisa Cacciatore näitä nimityksiä siinä kommentoi samoten ku jotku seksuaaliterveysklinikan työntekijät ja tuo etupylly nyt ei se paras vaihtoehto ole.. yllättäin.. :D

Niinpä :D
Mä en oikeesti käsitä että aikuisille ihmisille voi olla vaikeeta sanoa tyttönsä alapäätä pimpiksi, sitä nimitystä kun kuitenkin 99% esim. päiväkodeissa käyttää.
Etupylly... Käsittämätöntä :o

Alkuperäinen kirjoittaja as if:
Niinpä :D
Mä en oikeesti käsitä että aikuisille ihmisille voi olla vaikeeta sanoa tyttönsä alapäätä pimpiksi, sitä nimitystä kun kuitenkin 99% esim. päiväkodeissa käyttää.
Etupylly... Käsittämätöntä :o

Minä oon kans miettinyt, että mitä ihme estoja joillakin ihmisillä on :o Mikä siinä pimppi-sanassa on niin kamalaa?

Se on muuten hulvaton numero muutenkin, ehditkö jo lukea säästövinkit? :laugh:

En ehtiny, selailin vasta lehtee mut tuo etupylly hyppäs silmille :D Täytyy lukee :D

Enkä mäkään kyllä oikee ymmärrä et miten se pimppi niin ronski nimitys on, mun mielestä se on ihan normi siisti nimitys. Mut ei mun kaikkee tarviikaan ymmärtää.

Onkohan mun tyttö nyt ihan pilalle opetettu kun itse sanoo pimppiään pyllyksi ja äiti yrittää kovasti opettaa pimpiksi?
Mut kyllähän tuo lapsen pimppi ihan pyllyltä näyttää. :D

Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:
Se on muuten hulvaton numero muutenkin, ehditkö jo lukea säästövinkit? :laugh:

En ehtiny, selailin vasta lehtee mut tuo etupylly hyppäs silmille :D Täytyy lukee :D

Enkä mäkään kyllä oikee ymmärrä et miten se pimppi niin ronski nimitys on, mun mielestä se on ihan normi siisti nimitys. Mut ei mun kaikkee tarviikaan ymmärtää.

etupylly hyppäs silmille :laugh: