V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:viblsp, rollolainen, bad virgin, teenlitku taikinatappi
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Madicken
Aurinkokunta
Alkuperäinen kirjoittaja .:Lilii lisänimetön, Ultramariini, Keittiönoita, Madicken, Vakava sosiaalitapaus, Pesky Pixie, Candide (jota ei ole näkynyt), Mamma italiana, Ieva.
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:Alkuperäinen kirjoittaja .:Lilii lisänimetön, Ultramariini, Keittiönoita, Madicken, Vakava sosiaalitapaus, Pesky Pixie, Candide (jota ei ole näkynyt), Mamma italiana, Ieva.
Kiitän kohteliaimmin, en olisi itse nimennyt Liliitä
Vai olikohan tuo vitsi :|
Alkuperäinen kirjoittaja luulisin:Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:Alkuperäinen kirjoittaja .:Lilii lisänimetön, Ultramariini, Keittiönoita, Madicken, Vakava sosiaalitapaus, Pesky Pixie, Candide (jota ei ole näkynyt), Mamma italiana, Ieva.
varmaankin vitsi
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja luulisin:Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:Alkuperäinen kirjoittaja .:Lilii lisänimetön, Ultramariini, Keittiönoita, Madicken, Vakava sosiaalitapaus, Pesky Pixie, Candide (jota ei ole näkynyt), Mamma italiana, Ieva.
varmaankin vitsi
No en usko, että on vitsi. Katso, keitä muita listalla on. Juurikin niitä, joita moni on maininnut.
Alkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:Herra Majuri
Alkuperäinen kirjoittaja .:No ei todellakaan ollut vitsi. Miksi olisi?
Alkuperäinen kirjoittaja r u u s a:Salsai on henkilökohtaisen tuntemiseni perusteella varsin sellainen. :heart: