Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Carlos74:Motörhead, Volbeat, Johnny Cash, Misfits, Ozzy Osbourne.
Aika vaikee muuten äkkiseltään lähtee poimimaan vaan viittä omaa suosikkia.
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:Radiohead, PJ Harvey, Air, Björk, Kate Bush & moni klassinen, mm. Chopin ja Saariaho ja pidän myös balettimusiikista :ashamed: kuten Tsaikovskista.
Mä olen aina vähän hävennyt, että diggailen pähkinänsärkijää.Alkuperäinen kirjoittaja Phoebsi:Häpeähymiö pois, pois! =)Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:Radiohead, PJ Harvey, Air, Björk, Kate Bush & moni klassinen, mm. Chopin ja Saariaho ja pidän myös balettimusiikista :ashamed: kuten Tsaikovskista.
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:Mä olen aina vähän hävennyt, että diggailen pähkinänsärkijää.Alkuperäinen kirjoittaja Phoebsi:Häpeähymiö pois, pois! =)Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:Radiohead, PJ Harvey, Air, Björk, Kate Bush & moni klassinen, mm. Chopin ja Saariaho ja pidän myös balettimusiikista :ashamed: kuten Tsaikovskista.![]()
On. =) Pienten joutsenten tanssi on ihana ja mustan joutsenen kohtaukset hurjia.Alkuperäinen kirjoittaja y:Myös Joutsenlampi on ihana.. Oliks se edes Tsaikovskia? :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:Mä olen aina vähän hävennyt, että diggailen pähkinänsärkijää.Alkuperäinen kirjoittaja Phoebsi:Häpeähymiö pois, pois! =)Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:Radiohead, PJ Harvey, Air, Björk, Kate Bush & moni klassinen, mm. Chopin ja Saariaho ja pidän myös balettimusiikista :ashamed: kuten Tsaikovskista.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Minsku82:Alkuperäinen kirjoittaja Carlos74:Motörhead, Volbeat, Johnny Cash, Misfits, Ozzy Osbourne.
Aika vaikee muuten äkkiseltään lähtee poimimaan vaan viittä omaa suosikkia.
aika samoja muuten mut motörhead ei kuulu mun suosikkeihin vaan entwine..
oletkos muuten menos 13.10 jäähallille tai ouluun, turkuun tai tampereelle katsoo volbeattii???