Lugesteronista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hop
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hop

Vieras
Viimeinen Lugesteron otettu ti aamuna ja menkkoja ei vaan näy (eikä niitä kipuja). Hieman veristä (siis todella vähäistä) limaa tullut pari kertaa tänään. Onko muilla kokemuksia, olisiko menkkojen jo pitänyt alkaa. (mulla eka kunnon kierto lugeilla niin en tiiä)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
mä kun lopetin luget niin vuoto alkoi heti eka päivänä.

nii ja just tollasena limaisena vuotona alkoi kun muuten yleensä alkavat kunnon rytinällä

mulla oli siis luget viimeksi loppu kierrosta ja sitten oli clomit ja nyt luget taas. Viimeks ne tuli 2pv:n jälkeen ja ihan rytinällä.... Ajattelin vaan onko noi clomit sitten jotenkin vaikuttanut tähänkin?!

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

nii ja just tollasena limaisena vuotona alkoi kun muuten yleensä alkavat kunnon rytinällä

mulla oli siis luget viimeksi loppu kierrosta ja sitten oli clomit ja nyt luget taas. Viimeks ne tuli 2pv:n jälkeen ja ihan rytinällä.... Ajattelin vaan onko noi clomit sitten jotenkin vaikuttanut tähänkin?!

mihin sulla oli luget?
mulla on ollu joskus koeputkihedelmöityksen jälkeen ja nyt oli pakastealkionsiirron jälkeen. 2 papanaa emättimeen aamuin illoin.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

mihin sulla oli luget?
mulla on ollu joskus koeputkihedelmöityksen jälkeen ja nyt oli pakastealkionsiirron jälkeen. 2 papanaa emättimeen aamuin illoin.

kierron epäsäännöllisyyteen ja clomien tueksi.

Alkuperäinen kirjoittaja hop:
Viimeinen Lugesteron otettu ti aamuna ja menkkoja ei vaan näy (eikä niitä kipuja). Hieman veristä (siis todella vähäistä) limaa tullut pari kertaa tänään. Onko muilla kokemuksia, olisiko menkkojen jo pitänyt alkaa. (mulla eka kunnon kierto lugeilla niin en tiiä)

onko muilla kokemuksia tms.?!

onko muilla kokemuksia tms.?!

vielä kiusaan teitä... ;) kertomuksia kehiin

Viimeinen Lugesteron otettu ti aamuna ja menkkoja ei vaan näy (eikä niitä kipuja). Hieman veristä (siis todella vähäistä) limaa tullut pari kertaa tänään. Onko muilla kokemuksia, olisiko menkkojen jo pitänyt alkaa? (mulla eka kunnon kierto lugeilla niin en tiiä )

kysäsen vielä nyt kun on enemmän ihmisiä paikalla....
Onko kokemuksia.

Yhteistyössä