Luistelukamat vietävä REPUSSA päiväkotiin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ihme juttu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

ihme juttu

Vieras
kypärä ja luistimet vietävä repussa, ei käy muovipussissa
jaaha. pitääkö mun helevetti lähtee sen takia ostamaan nyt reppu!!! kun ei ole vielä kouluikäinen niin eipä meillä oo reppua. yks reppu jostain seiskasta tainnu tilaajalahjana ni ei sinne todellakaan mahdu kamat! ja kyllä muutenki pitäs olla aika pirun iso reppu että mahtuis isot luistimet ja kypärä!

entäs kangaskassi tms. matkakassi? Hyvä asenne sulla. Nimittäin luulen, ettei muovipussit käy siksi koska kyse turvallisuudesta. Ja ne muovipussit tuppaa menemään rikki.

Lapset joutuvat itse kantamaan välineet kentälle, joten siksi repussa. Eihän sinne reppuun tarvi laittaa kuin luistimet ja kypärä leukahihnasta johonkin riippumaan.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Lapset joutuvat itse kantamaan välineet kentälle, joten siksi repussa. Eihän sinne reppuun tarvi laittaa kuin luistimet ja kypärä leukahihnasta johonkin riippumaan.

Meillä tädit vetää pulkassa ne luistinreput! Turvallisuussyistä repuissa.

Alkuperäinen kirjoittaja niin:
voithan tietysti laittaa vielä kasvavan lapsesi raahaamaan luistimet kentälle vaikka kangaskassissa. tekee muuten tosi hyvää selälle.

no ei se lapsi sentäs siitä rikki mene. ei ne luistelukentät sentäs kymmenien kilometrien takana ole. :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja endie:
Alkuperäinen kirjoittaja niin:
voithan tietysti laittaa vielä kasvavan lapsesi raahaamaan luistimet kentälle vaikka kangaskassissa. tekee muuten tosi hyvää selälle.

no ei se lapsi sentäs siitä rikki mene. ei ne luistelukentät sentäs kymmenien kilometrien takana ole. :xmas:

Ei mene lapsi rikki, mutta kassin pohja menee raahatessa rikki. Jos porukassa on yksikin lapsi, joka heittelee luistinkassia, reppu helpottaa ongelmaa pikkuisen.

juu niin , ja jos jollain ei ole reppua niin se ei pääse luistelemaan, vai? ei ne tarhantätien toiveet ihan lakeja sentään ole, jokainen äiti saa käyttää myös omaa järkeään. me tädit vaan aina toivotaan lapselle parasta vaihtoehtoa. :)

se on siksi että kuljkettaminen on helpompaa. Jos luistelukenttä o kauempana nin pikkuislle kuljettaiminen repussa on helpompi kuin raahata isoa muovikassia matkassa

kyllä meillä on päiväkotikamataki kujetettu repussa, kätevää

Alkuperäinen kirjoittaja juu:
juu niin , ja jos jollain ei ole reppua niin se ei pääse luistelemaan, vai? ei ne tarhantätien toiveet ihan lakeja sentään ole, jokainen äiti saa käyttää myös omaa järkeään. me tädit vaan aina toivotaan lapselle parasta vaihtoehtoa. :)

niinpä, mutta äiti ei ajattele sitä jälkikasvuaan joka nakuttaa niillä terillä kinttunsa kipeiksi kun äitillä se pussi on paljon ylempänä eikä näin ollen tunnu samalta :attn: .

Repussa siksikin että kaikilla ei valitettavasti ole niitä suojia luistimiin.
Sitä kun vähä muokkarii heilauttaa niin voi olla luistimen terä jonku kerhotoverikn otsas.

Yhteistyössä