Lukeeko kukaan Unelmista totta-blogia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "ama"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
luen ja tykkään. ei mun mielestäni lainkaan teennäinen :) odotuskuvaukset ovat yleistyneet Suomessakin hirmuusti. Itse en moisia tekisi kun ihan omallakin kameralla voi masun ikuistaa, mutta kukin tavallaan! :)

Samaa mieltä aloittajan kanssa! Aivan järkyn oloinen perheenäiti! Kuvittelee varmaan olevansa pikkusen enemmän kuin onkaan ja huomaa kyllä, että kyseessä nuori ja kokematon äiti

Olen lukenut pitkään ja blogi kuuluu ehdottomasti suosikkeihini. Tunnen tuon kirjoittajan ja on todellisessa elämässä aivan samanlainen eli en sanoisi ollenkaan teennäiseksi. Toteuttaa lukijoiden postaustoiveita usein, jollainen tuo säästämispostauskin oli. Mielestäni mukavaa, että kirjoittaa aiheista, joita toivotaan.

Näin nopeasti selaamalla huomasin ainakin, että hyvin tuntuu pärjäävän blogimaailmassa. On indiedaysin palkkalistoilla ja lukijoitakin kertynyt ihan hyvin verrattuna moneen muuhun. :) Kateelliset täällä vaan huutelee!

Itse en ainakaan kateudesta huutele, hyvä vaan jos blogillaan pärjää. Todella tyhjänpäiväiseltä tavaroiden esittelyltä vaikuttaa, ei ainakaan mulle postauksia selatessa jäänyt mitään käteen.

Yhteistyössä