http://trinity.siteadmin.fi/file.aspx?id=564514&ext=doc&routing=357747&webid=357751&name=&width=&height=
Tutkinto sopii sinulle, jos olet työskennellyt pitkään ravintola-alan eri tehtävissä tai sinulla on aiempaa koulutusta alalta. Tarjoilijan tai viinurin ammatissa toimiville sekä tarjoilijan ammattitutkinnon suorittaneille.
Mietin vain, että kun ei työkokemusta alalta pahemmin ole, mutta jos olis ravintolakokin koulutus...Eikö sen pitäisi riittää? Nyt siis opiskelen suurtalouskokiksi ja sen jälkeen vuoden lisäopiskelulla saisi ravintolakokin ammatin.
Tutkinto sopii sinulle, jos olet työskennellyt pitkään ravintola-alan eri tehtävissä tai sinulla on aiempaa koulutusta alalta. Tarjoilijan tai viinurin ammatissa toimiville sekä tarjoilijan ammattitutkinnon suorittaneille.
Mietin vain, että kun ei työkokemusta alalta pahemmin ole, mutta jos olis ravintolakokin koulutus...Eikö sen pitäisi riittää? Nyt siis opiskelen suurtalouskokiksi ja sen jälkeen vuoden lisäopiskelulla saisi ravintolakokin ammatin.