Lukekaas tuosta koulutuksesta...

Scarlett O Harava

Tunnettu jäsen
17.08.2004
61 304
187
63
http://trinity.siteadmin.fi/file.aspx?id=564514&ext=doc&routing=357747&webid=357751&name=&width=&height=

Tutkinto sopii sinulle, jos olet työskennellyt pitkään ravintola-alan eri tehtävissä tai sinulla on aiempaa koulutusta alalta. Tarjoilijan tai viinurin ammatissa toimiville sekä tarjoilijan ammattitutkinnon suorittaneille.

Mietin vain, että kun ei työkokemusta alalta pahemmin ole, mutta jos olis ravintolakokin koulutus...Eikö sen pitäisi riittää? Nyt siis opiskelen suurtalouskokiksi ja sen jälkeen vuoden lisäopiskelulla saisi ravintolakokin ammatin.
 
no kyllä baarimestarin ammattiin tarvitaan jo kokemusta. aikas vaikea... pitäis olla jo viinuri ja esim.anniskeluvastaavana ollut pitemmän ajan. mielestäni tuo ravintolakokin ammatti ei kyllä vastaa tota kuvausta.
 

Yhteistyössä