Lumenen tehtaanmyymälä.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja papan mamma
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

papan mamma

Aktiivinen jäsen
06.05.2006
5 194
0
36
Onko kukaan käynyt Lumenen tehtaanmyymälässä? Siellä jossain pääkaupunkiseudulla? :ashamed:

Onko hankalan matkan takana täältä maalta katsoen ja millainen paikka on? Onko hyviä alennuksia tuotteissa? Kannattaako ylipäätään käydä?

Kiitos :flower: =)

Tehtaanmyymälä sijaitsee Espoon Kauklahdessa eli, Helsingistä pääsee parhaiten junalla, on aika lähellä juna-asemaa. Junamatka Helsingistä kestää reilu puolituntia. En ole itse myymälässä käynyt joten myytävistä tuotteista en osaa sanoa mitään.

Siellä on ollut paljon semmoista tavaraa joissa pakkaus on "viallinen", esim. leikkaus vinossa tai teksti sivussa tms...pilkkahintaan myyvät ja priimaa tavaraahan se sisus on. Todella edullisia löytöjä olen tehnyt. Lisäksi on poistuvia tuotteita, testereitä (käyttämättömiä tietysti mutta testeri-tarralla) ja normaaleja tuotteita myös. Näiden normaalien hinnat ovat samaa luokkaa kuin esim. prismassa mutta nuo muut on tosi halpoja. Ja vähän on tietysti tuurissaan että mitä eriä milloinkin on myynnissä. Katso ytv:n reittioppaasta paras tapa matkustaa sinne, itse olen käynyt aina omalla autolla.

kannattaa käydä ja halpojen hintojen lisäksi siellä oven suussa aina tuotteita joita saa ilmaiseksi viedä mukanaa. olen ilmaiseksi vienyt huulten rajauskynuiä, shampoota, pesuaineita,huulipunia.........hinnat n- 40% halvempia kuin kaupoissa.mutta koskaan ei tiedä mitä siellä on. lumenen lisäksi siel on cutrinin shampota, serto pesuaineita, vichyn tyoitteita, anytaimen tuotteita jne.

Kannattaa käydä. Saat joitakin tuotteita -50% hinnasta mitä on kaupassa.
Menette msitä ikinä tulettekaan.. No esim Helsingistä Kauklahteen junalla, näkyy tehtaan logo jo ihan asemalle. Kuka vaan osaa mennä sinne (= Helppo mennä junalla!

Eli sijaitsee Espoon Kauklahdessa !

Yhteistyössä