Lunatic

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja perjantaimusaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä kävin kasarilla Duran Duran konsertissa ja kyllä muistelen vieläkin sitä haikeudella miten voi joku bändi olla niin ihqu :) Kraftwerkiä olen kuunnellut myös koko ikäni ja ollut aina Suomen konserteissa. Jarrea kävin myös katsomassa parisen vuotta sitten ja Kraftwerk heti sen jälkeen.

Mä kävin kasarilla Duran Duran konsertissa ja kyllä muistelen vieläkin sitä haikeudella miten voi joku bändi olla niin ihqu :) Kraftwerkiä olen kuunnellut myös koko ikäni ja ollut aina Suomen konserteissa. Jarrea kävin myös katsomassa parisen vuotta sitten ja Kraftwerk heti sen jälkeen.

Duran Duran?! Ihan kade olen :D

Toivotan hyvät yöt kasareille tämän myötä:

Duran Duran - The Reflex (live tommy's popshow 1984).mpg - YouTube

Samoin :) Mä rakastan kasarimusaa ja oikeastaan kaikkea mikä vaan on kasaria :D Ehkä hölmöö mut ei voi mitään.. mun tyttö sanoo aina että mutsi on jämähtäny 80-luvulle :D

[video=youtube;nW5kIhcByac]http://www.youtube.com/watch?v=nW5kIhcByac[/video]

:D

No sit on! Mulla on vielä niin pienet pennut, että mä olen jämähtänyt vähän useammalle vuosikymmenelle varmaan.. Mut ainakin olen välittänyt heille rakkauden musiikkiin.

Kiitos mukavasta illasta :)

Duran Duran?! Ihan kade olen :D

Toivotan hyvät yöt kasareille tämän myötä:

Duran Duran - The Reflex (live tommy's popshow 1984).mpg - YouTube

Juu esiintyivät Kulttuuritalolla :D Myin siellä paitojakin yhden trokarin toimesta kun puuttui liput ja ei sitten antanut mitään myynneistä :( Mun kaveri oli ostanut lipun jäin orpona odottaa systerin kanssa narikkaan että konsertti loppuu ja vaksi päästi mut ja mun systerin sisään säälistä :D :D Ennen konserttia vielä Duran Duran meni meidän ohi ja mä luulin et sydän pysähtyy siitä kun ei ollut väliä kun max metri :D Voi noita muistoja heh.

:D

No sit on! Mulla on vielä niin pienet pennut, että mä olen jämähtänyt vähän useammalle vuosikymmenelle varmaan.. Mut ainakin olen välittänyt heille rakkauden musiikkiin.

Kiitos mukavasta illasta :)
Niinpä! Kiitos seurasta, mä jatkan vielä vanhojen musavideoiden penkomista :)

[video=youtube;pERrVMbsCfg]http://www.youtube.com/watch?v=pERrVMbsCfg[/video]

Yhteistyössä