Lunta sataa,taas ja loppua ei näy ...muita jolla hermot menee tuohon lumimäärään?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "lumiukko"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

"lumiukko"

Vieras
Tykkään lumesta mutta en rakasta lumitöitä enkä sitä että tiet on huonossa kunnossa kun aura kalusto ei ehdi joka paikkaa auraamaan. Taitaa tulla pitkä ja luminen talvi kun nyt jo joka päivä sataa....

Kyllä on jo hurjasti lunta. Mulle kyllä riittäisi. Nyt jo valtava lumikasa tuolla pellon laidalla josta tehty likumäki lapselle. Ei tällasta ollutkaan koskaan.

[QUOTE="Lumiukko";22642476]Tuu täältä hakeen mä vooin antaa meitin lumet sulle[/QUOTE]

Hm, minkähänlaisella kalustolla hakisin ne... Aika paljon tarvittaisiin. :D Jos mä yritän ensiyönä siirtää ne ajatuksen voimalla, onpahan jotain tekemistä. x)

Mua nyt ei lumen tulo haittaa yhtään, tykkään lumesta ja talvesta :). Mutta, tällä hetkellä ottaa päähän tää meijän asunto. Täälä on koko aika kylmä, joka huoneessa vetää ja yön saa nukkuakki melki kaikki vaatteet päällä, vaikka patterit on täysillä. Parvekkeen ovi on sarana puolelta jäässä ja asunnon sisäpuolella ollaan :O. Huoltomiestä ei saa kiinni ja sovittiin syksyllä kun kävi tarkastaa patterit, että tulee ennen talvea vielä tarkastaa ja kyselee että, riittääkö lämpö täällä. Niin, vissiinkin unohtanu mitä lupas. Meillä kuitenkin 9kk tytär, joka on kaikenlisäks kipeenä, niin vähän pistää vituttaa tää toiminta >:S Soitan heti maanantaina ja käsken tulla kattoo tota parvekkeen ovea saranapuolelta ja toivon todella että tekesivät jotaki tolle asialle. Ei paskasta viittis maksaa vuokraa, jossa ei lämmitys hommelit etes pelitä.