Luoja mikä viime yö!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Joxu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kävi sit niin et jouduin ite ne siivoo, mies sano että hän ei jaksa siivota. Ja voihoin ne kaksw patjaa sen petarin tilalle. Petari pääty roskikseen ja ostetaan uus. Sanoin miehelle et nyt sit seuraavalla ryyppy reissulla ottaa kohtuudella. Selitti et meinas yrjötä jo baarissa tiskille ja silti oli pakko kiskoo lisää.

Alkuperäinen kirjoittaja Joxu:
Kävi sit niin et jouduin ite ne siivoo, mies sano että hän ei jaksa siivota.

Aijaa...meillä olis kyllä saanu siivota itse, jaksoi tai ei, tässä elämässä nyt vaan on joskus pakko tehdä jotain juttuja vaikkei niin jaksaisi tai haluaisikaan.

Ensin kuusi sivua uhoa kuinka et varmasti siivoa aikuisen ihmisen oksennuksia, ja sitten päädyt siivoamaan melkein vuorokauden vanhaa yrjöä kun miestä ei huvita? Johdonmukaista.

Sattuuhan noita. Meillä on ukko muutamia kertoja tehnyt semmoiset oharit, että oksat pois. No onneksi ei kovin usein ole sattunut moista. Tän 12 vuoden aikana mitä yhessä ollaan oltu.

Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Rapates roiskuu, ja silleen, ei tuohon maailma kaadu. Ja uusia petareita saa kaupasta.

Totta =)

Niimpä, mitä sitä pienistä valittamaan. Ja tosiaan hyvä ettet ap ruvennu yöllä ärsyttämään tahalteen miestäs. Mahtoi miesparalla olla huono olo :(

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ensin kuusi sivua uhoa kuinka et varmasti siivoa aikuisen ihmisen oksennuksia, ja sitten päädyt siivoamaan melkein vuorokauden vanhaa yrjöä kun miestä ei huvita? Johdonmukaista.

Näinhän se on! Naiset vaan eivät pärjää ilman noita rentuja.

Kävi sit niin et jouduin ite ne siivoo, mies sano että hän ei jaksa siivota. Ja voihoin ne kaksw patjaa sen petarin tilalle. Petari pääty roskikseen ja ostetaan uus. Sanoin miehelle et nyt sit seuraavalla ryyppy reissulla ottaa kohtuudella. Selitti et meinas yrjötä jo baarissa tiskille ja silti oli pakko kiskoo lisää.

Että ens kertaa ootellessa sit vaan :)

Alkuperäinen kirjoittaja a:

Näin.

No eiköhän tämä ollut ihan odotettavissa.:D Onnea vaan ap:lle!:D

Jo ihan ekasta viestistä arvelin, että näin tulee käymään.

Meillä ei kyllä olisi mennyt läpi "ei jaksa siivota" vaihtoehto :( Sitä vaihtoehtoa ei olisi valikoimissa ollut...

Jos minulle koskaan maailmassa sattuu moinen vahinko, siivoisin itse, nolottaisi niin helevetisti. Eri asia, jos kyseessä olisi esim. sairauskohtaus...

Voi nyt helevetti, vaikka olisi 10 sivua "uhoa" ettei miehen jälkiä siivoa ja sitten siivoaakin niin mitä sitten. Ja tuohon johdonmukaisuuteen, mies ei ole lapsi tai koiran jonka kanssa olisi oltava täydellisen johdonmukainen!
Ap teki ihan kivasti kun siivosi sotkut vaikka miehen ne olisikin pitänyt siivota, toivottavasti mies muistaa tämän ja on kiitollinen.

Olis käynyt laittaan sormet kurkkuun jo baarissa.

Miksi ihmeessä ap luovutit??

Mun mies harrasti tota joskus ja on nykyään lopettanut.. Mutta kyllä muutaman kerran nukkui oksennuksessaan, autossa, osti kerran uuden sohvankin. Taisi todeta, että kallis harrastus tuo.. :whistle:

Loppujen lopuksi tuo oli meillä sellaista teiniajoilta jäänyttä uhoa ja jalat alta -juomista mistä totesin erään kerran jälkeen, että joko tuo loppuu tai sitten saa kerätä tavaransa vanhempiensa luota seuraavan kerran. Ilmoitin tästä myös miehen perheelle kaikkien asianosaisten kuullen. Kaikki myös tiesivät, että mulla on munaa tehdä tuo, en pelkää yksinoloa tai ole kenestäkään riippuvainen. Kamala akka? :D Mutta mulle riitti tuo ja sen taisi uskoa mieskin, nyt jo pari vuotta mennyt eikä ota muutamaa annosta enempää kerrallaan.

Alkuperäinen kirjoittaja s:
No ei ole mun mielestä mikään kamalista kamalin asia jos kerran ihmisen harkintakyky pettää viinan kanssa ja himassa oksentaa. Tottakai se on ällöttävää, mutta totta helvetissä olisin kiskaissut lakanat nopsaan pois a) pelastaakseni sängyn (eri asia toki jos AP halusi sängyn vaihtoon, ovelaa..) ja b) jotta ihmisen, jota arvostan, ei tarvitse nukkua niissä yrjöissään.

Aamulla se ihminen voi arvostaa huolenpitoasi, ja varmasti korvaa aiheuttamansa harmin. Mitä iloa sinulle on siitä, että miehesi nukkuu yrjöissään? Ehkäpä sinulle on enemmän iloa uudesta käsilaukusta tai kukkapuskasta, jonka tulet saamaan kiitokseksi.

Ja tyypit vaan peesaa täällä "ihan oikein sille sialle" jne. Sori nyt, muta ei kummastuta nämä palstalaisten puolisoiden karkaamiset liitoistaan jos arvostus toista kohtaan on tällä tasolla.

En ole mieheni tossun alla, vaan arvostavassa suhteessa, jossa odottaisin miehen toimivan samalla tavoin jos minulle joskus noin kävisi (ei ole kuunaan näin käynyt..).

Aamen, veit sanat suustani.