Luomenpoisto päänahasta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Vieras

Vieras
Onko täällä paikalla ketään jolta olisi luomi poistettu päänahasta, hiusten seasta?
Kynitäänkö hiuksia paljon pois? Mites hiustenpesu poiston jälkeen?
Sattuuko puudutuksen laitto?

Hei mulla on sama ongelma!Aivan järjettömän iso luomi päässä ja häiritsee kovasti hiustenharjaamista ja parturissakäynneillä pitää kampaajan aina varoa kovasti sitä kohtaa.Oon usein suunnitellut sen poistoa mutta sitten on aina jäänyt ihan vain suunnitelmaksi.Tekeeköhän ne ihan terveyskeskuksessa noita poistoja vai pitäiskö mennä yksityiselle?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
poistettu 2kpl,ei sattunut puudutuksen laitto ja hiuksia poistettiin vain vähän,muistaakseni ei saanut viikkoon pestä tikkien kohdalta hiuksia

Viikkoon!! Kääk..Ihan tuolta päälaelta pitäisi saada luomi poistettua, mukava rasvaletti ehtii viikossa tulemaan :X

Mutta hyvä, jos hiuksia ei paljoa leikata, eikä puudutus satu :)

poistettu 2kpl,ei sattunut puudutuksen laitto ja hiuksia poistettiin vain vähän,muistaakseni ei saanut viikkoon pestä tikkien kohdalta hiuksia
poistettiin terveyskeskuksessa,toinen oli peukalonpään kokoinen ja toinen vähän pienempi,pesin hiukset mutta yritin varoa tikkien kohdasta

Hei mulla on sama ongelma!Aivan järjettömän iso luomi päässä ja häiritsee kovasti hiustenharjaamista ja parturissakäynneillä pitää kampaajan aina varoa kovasti sitä kohtaa.Oon usein suunnitellut sen poistoa mutta sitten on aina jäänyt ihan vain suunnitelmaksi.Tekeeköhän ne ihan terveyskeskuksessa noita poistoja vai pitäiskö mennä yksityiselle?

Pitkään mullakin on tuo luomi tuolla jo ollut. Jos nyt vihdostaviimein sais aikaiseks poistattaa sen. Väkisinkin aina, kun hiuksia värjää, niin miettii ottaako luomi siitä itseensä.

Minulta poistettiin tk:ssa luomi tuosta korvan takaa päänahasta. Puuduttivat, napsivat ihan hitusen hiuksia pois, leikkasivat luomen ja laittoivat muutaman tikin. Ei kannata ihan kesähelteillä mennä toimenpiteeseen...pienempi tulehdusriski ja itsellä mukavampi olla sen haavan kanssa.

Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Minulta poistettiin tk:ssa luomi tuosta korvan takaa päänahasta. Puuduttivat, napsivat ihan hitusen hiuksia pois, leikkasivat luomen ja laittoivat muutaman tikin. Ei kannata ihan kesähelteillä mennä toimenpiteeseen...pienempi tulehdusriski ja itsellä mukavampi olla sen haavan kanssa.

Toivon kovasti, että saisin ajan poistoon mahd. pian. Alkanut särkemään tuota luomea, ja ehkä hieman isontunut.. Jännittää!

mulla on poistettu päänahasta ainakin 2.. muuten ei ollu ikävää mutta kun ne tuolta päälaelta poisti niin muistan aina sen kamalan tunteen ja "äänen" kun ne kaapi kallosta luomen juuria vai mitä lie irti :x ikävin paikka mistä on poistettu on tuosta korvan "sisältä" siinä jo vähä sattu puudutuskin... ja hankalassa paikassa oli leikata..

yhteensä luomia poistettu tähän mennessä vissiin 11kpl.

tarvis taas mennä plastiikkakirurgille poistaan lisää( päästäkin ) noita luomia kun on aikas molluskoita... tk:ssa ei tee niin siistiä jälkee kun mitä plastiikkakirurgi.

Alkuperäinen kirjoittaja halvalla ei saa hyvää:
mulla on poistettu päänahasta ainakin 2.. muuten ei ollu ikävää mutta kun ne tuolta päälaelta poisti niin muistan aina sen kamalan tunteen ja "äänen" kun ne kaapi kallosta luomen juuria vai mitä lie irti :x ikävin paikka mistä on poistettu on tuosta korvan "sisältä" siinä jo vähä sattu puudutuskin... ja hankalassa paikassa oli leikata..

yhteensä luomia poistettu tähän mennessä vissiin 11kpl.

tarvis taas mennä plastiikkakirurgille poistaan lisää( päästäkin ) noita luomia kun on aikas molluskoita... tk:ssa ei tee niin siistiä jälkee kun mitä plastiikkakirurgi.

Hyi, voin kuvitella tuon kaapimisen äänen kallosta :x
Mulle on aikalailla se ja sama, miltä jälki päässä näyttää. Hiukset sen kuitenkin peittää.
Yksi on tk:ssa poistettu lapaluun vierestä, ja jälki on todella siisti. Ei oikeastaan edes huomaa.

Iso luomi päänahassa. Ahdistaa luomena kanssa oleminen. En voi käydä kampaajalla ja hiuksien värjääminen pelottaa. Pelottaa se puudutuspiikin laittaminen, sattuuko kun päänahkaan pistetään?

Nostan, kun on itselle ajankohtaista.
Mites te jotka olette poistattaneet luomen esim. terveyskeskuksen kirurgilla ettekä siis plastiikkakirurgilla, millaista jälkeä on tullut? Näkyykö arpi hiusten alta...?

Tytöltä poistettiin just luomi, tosin kainalosta, mutta tuohon pesuun liittyen, ei saanut kastella vuorokauteen, sen jälkeen ihan normisti sai pestä, hikoilua piti välttää se viikko minkä aikaa tikit oli.

Terkkarissa poistivat.

Viimeksi muokattu:
Mulla on tk:ssa poistettu tuosta pari cm korvan yläpuolelta iso luomi. Ei näy arpi, jää hiusten alle. Eikä kai kummoinen arpi olekaan. Siistiä työtä julkisella (ja vauhdilla!)

Olin just pari päivää sitten luomen poistossa. Kohde oli päässä ja takaraivon kohdalla. puudutus piikki tuntui tosi vähän ja itse luomen poistokin sujui nopeasti.kolme tikkiä tuli.ainut harmi ettei saa pestä hiuksia siitä kohdasta. mut ei todellakaan tarvitse pelätä.nyt voin käydä kampaajalla ilman et saan aina muistuttaa luomesta.meinaan se tuntui ilkeeltä.menkää ihmeessä otattamaan pois kaikki luomet !!!!!

olin juuri 3 päivää sitten luomepoistossa , hiukset leikkasin pois kaikki että olisi helpompi leikata, itseäni ei lyhyet hiukset haittaa. puudutushan siinä eniten sattui, leikattiin luomien alueelta hiukset pois, leikkauksessa meni noin tunti, vähän huippasi kun nousin ylös tosiaan kun puudutus ainetta laitettiin 5 eri kohtaan , parin tunnin päästä alkoi särkeä pää aivan jumalattomasti, lääkäri antoi 2 viikon sairasloman koska rakennustyömaalla päänahka altistuisi pölylle.

Juurikin luomenpoistosta tulleena voin todeta, että itse leikkely ei satu yhtään edes päästä, mutta se puudutuspiikin laitto sinne päänahkaan oli aika priceless.. Toinen luomi poistettiin rinnan alta, ja sen puuduttaminen ei taas kirpaissut kuin vähän. Kuitenkin voin rohkaista, että mikäli moisia ilmaantuu jatkossakin hankaliin paikkoihin, menen uudestaan. Kannattaa tosin varata vapaapv, mikäli luomia leikataan päästä, sillä päästä tulee paljon verta ja hiukset sotkeentuu ihan kivasti. Kyllä hiuksia jonkin verran leikattiin, mutta niin vähän, että ei merkitystä ainakaan itselleni.

Mulla poistettiin n. kk sitte luomi otsasta ja ohimolta, korvan yläpuolelta hiustenseasta. Ei yhtään otettu hiuksia pois. Puudutus vähän sattui, varmaan saman verran kun mihin muuhun paikkaan tahansa.