Luomi, jossa karva kasvaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mites tää nyt menee?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mites tää nyt menee?

Vieras
Onko sellainen vaarallinen?
Olen kuullut versioita että se missä kasvaa karvaa, ei ole vaarallinen.
Ja se missä ei kasva, ja on tumma niin voi olla riski.

En tiedä onko tuo totta lopulta, että se missä kasvaa karvaa niin ei ole vaarallinen. Sen olen myös itsekin kuullut.

Nykytietämyksen mukaan luomista saa nyppiäkin karvoja. Ja olisihan se esim. miehille hankalaa jos ei saisi kun kerran partakarvoja pitää kasvoista ajaa ja kasvoissa on usein luomia.

Mein tytöllä on käsivarressa isohko luomi josta pitkiä tummia karvoja! Ei kiva näky 5v tytöllä... Se varmastikin poistetaan kunhan tulee vähän ikää lisää!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
En tiedä onko tuo totta lopulta, että se missä kasvaa karvaa niin ei ole vaarallinen. Sen olen myös itsekin kuullut.

Nykytietämyksen mukaan luomista saa nyppiäkin karvoja. Ja olisihan se esim. miehille hankalaa jos ei saisi kun kerran partakarvoja pitää kasvoista ajaa ja kasvoissa on usein luomia.

Ei saa nyppiä. Ei partakonekaan miehen naamasta niitä partakarvoja nypi, vaan se leikkaa ne.

Ei saa nyppiä. Ei partakonekaan miehen naamasta niitä partakarvoja nypi, vaan se leikkaa ne.

Minä olen lukenut vähän helvetisti melanoomasta ja saa nyppiä. Ja kyllä monet partakoneet sen partakarvan nyppää irti kuten tekee epilaattoritkin. Ja monet naiset nyppii kasvoissa olevista luomista karvat pois.

Alkuperäinen kirjoittaja sama:

Minä olen lukenut vähän helvetisti melanoomasta ja saa nyppiä. Ja kyllä monet partakoneet sen partakarvan nyppää irti kuten tekee epilaattoritkin. Ja monet naiset nyppii kasvoissa olevista luomista karvat pois.

Mä en ole kyllä sellaisista partakoneista kuullutkaan :whistle:

Yhteistyössä