K
klinikkaTRE
Vieras
...Kuinka Syöpäyhdistyksen luomihuoli klinikka Tampereella toimii? Onko se maksullinen, jos paljonko maksaa kerta?
Olen erittäin huolissani rinnassani olevasta oudosta ihomuutoksesta. Tavallinen terv.kesk. lääkäri ei osannut sanoa mitä se on. Sain lähetteen erikoislääkärille, jos hän olisi tiennyt mitä se, ja onko aihetta koepalan ottoon. Minulla ei kuitenkaan ollut rahaa (hädin tuskin ruokaan ymv. välttämättömimpään!) mennä sinne, ja aika on nyt jo umpeutunut. Eikä minulla vieläkään ole rahaa, sinänsä ""pikkumaksuun"", mutta köyhä on köyhä
Ajattelin saisinko apua, tai edes jotakin materiaalia (=kuvia) Syöpäyhdistykseltä, jotta voisin huokaista helpotuksesta/alkaa tosissaan vaatimaan hoitoa terveyskeskuksesta, ja ehkä saada jostakin rahaa erikoislääkäri maksuun. Tämä tilanne ahdistaa minua niin paljon!
Ja muutenkin elämäni on aivan sekaisin tällä hetkellä
Kiitoksia jos joku jaksoi vastata...
Olen erittäin huolissani rinnassani olevasta oudosta ihomuutoksesta. Tavallinen terv.kesk. lääkäri ei osannut sanoa mitä se on. Sain lähetteen erikoislääkärille, jos hän olisi tiennyt mitä se, ja onko aihetta koepalan ottoon. Minulla ei kuitenkaan ollut rahaa (hädin tuskin ruokaan ymv. välttämättömimpään!) mennä sinne, ja aika on nyt jo umpeutunut. Eikä minulla vieläkään ole rahaa, sinänsä ""pikkumaksuun"", mutta köyhä on köyhä