Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Finttu:Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:Alkuperäinen kirjoittaja Finttu:Alkuperäinen kirjoittaja vierahainen:no mikä sitten on luomua??
Kysyn kans. Jos kalvojen puhkaisu ei oo luomua, ni miksei? Eikö akupunktiokaan oo luomua? Entä amme? Tai välilihan leikkaus (siis sakset ei oo luomua)?
Lääketieteelliset toimenpiteet eivät ole luomua. Näihin sisältyy mm puudutteet (epiduraali, spinaali, kohdunkaulan) ilokaasu, episiotomia, käynnistys, synteettinen oksitosiini, kalvojen puhkaisu, jne..
Millä ne kalvot sitten puhkaistaan? Kyllä ennen vanhaankin on niitä puhkottu ja välilihaa leikelty.
Ja ei muuten siinä epparissa puudutettu, kin joku aiemmin kysyi.
Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:Alkuperäinen kirjoittaja Finttu:Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:Alkuperäinen kirjoittaja Finttu:Alkuperäinen kirjoittaja vierahainen:no mikä sitten on luomua??
Kysyn kans. Jos kalvojen puhkaisu ei oo luomua, ni miksei? Eikö akupunktiokaan oo luomua? Entä amme? Tai välilihan leikkaus (siis sakset ei oo luomua)?
Lääketieteelliset toimenpiteet eivät ole luomua. Näihin sisältyy mm puudutteet (epiduraali, spinaali, kohdunkaulan) ilokaasu, episiotomia, käynnistys, synteettinen oksitosiini, kalvojen puhkaisu, jne..
Millä ne kalvot sitten puhkaistaan? Kyllä ennen vanhaankin on niitä puhkottu ja välilihaa leikelty.
Ja ei muuten siinä epparissa puudutettu, kin joku aiemmin kysyi.
Ennen vanhaan ollaan myös tehty lääketieteellisiä toimenpiteitä. Jos miettisit vielä vähän pidemmälle? Ei se mikä tapahtui 100v sitten ole (välttämättä) luomua. Kuvittele nyt ihminen lajinsa historian alkuaikoina.
Alkuperäinen kirjoittaja Finttu:Mä oon ajatellu, et luomu olis niin, et ei käytettäis mitään kemikaleja ja muita puudutteita. Pirtua ehkä johonkin puhdistukseen ja mahdollisesti myös kivunlievitykseen.
Alkuperäinen kirjoittaja terapian tarpeessa:Alkuperäinen kirjoittaja Finttu:Mä oon ajatellu, et luomu olis niin, et ei käytettäis mitään kemikaleja ja muita puudutteita. Pirtua ehkä johonkin puhdistukseen ja mahdollisesti myös kivunlievitykseen.
Eiks pirtu ole kemikaalia?Muoks ei ole siis![]()
Alkuperäinen kirjoittaja terapian tarpeessa:Alkuperäinen kirjoittaja Finttu:Mä oon ajatellu, et luomu olis niin, et ei käytettäis mitään kemikaleja ja muita puudutteita. Pirtua ehkä johonkin puhdistukseen ja mahdollisesti myös kivunlievitykseen.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja terapian tarpeessa:Alkuperäinen kirjoittaja Finttu:Mä oon ajatellu, et luomu olis niin, et ei käytettäis mitään kemikaleja ja muita puudutteita. Pirtua ehkä johonkin puhdistukseen ja mahdollisesti myös kivunlievitykseen.
joo mutta kyllä pirtua on käytetty kauan kauan sitten puhdistusaineenna ulkoisesti