Luotaantyöntävin asia naisessa on ns. korkea käyttöaste

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Vielä jokunen vuosikymmen sitten mies sai naisen joka oli seksuaaliasioissa korkean moraalin omaava ja sitä kautta käyttöaste pysyi alhaisena tai se oli parhaassa tapauksessa kokonaan käyttämätön. Entäpä nykyisin, mitä nykymies saa? Toki pieni osa miehistä saa kunnollisen naisen jota ei ole jyystetty puolenkylän toimesta, naisen jolle seksi on arvokas asia joka kuuluu vain vakiintuneeseen parisuhteeseen.
Mutta kun valitettavan moni mies joutuu tyytymään naiseen jonka käyttöaste on korkea tai jopa todella korkea.

Valitettavaa, mutta näin se vaan on.Kaltaiseni miehet jotka pitävät itsensä ja asiansa kunnossa eivät kelpaa naisille. Jos naisen pitää valita työssäkyvän raittiin miehen ja kapakoissa lorvaavan pätkätöitä tekevän jännämiehen väliltä, niin valinta kallistuu siihen ihanaan renttuun jonka kanssa elämä on yllätylsiä täynnä eikä haittaa vankka renttu jyystää muitakin naisia. Olen puhunut !

Itse olen ikisinkku ja suosin seksikkäitä naisia. En mieti käyttöastetta, mutta onhan se niin, että seksuaalisesti aktiivisilla se yleensä on korkea. Toisaalta erilaisten naisten kanssa on kiva harrastaa seksiä. Joskus on kiva iskeä kokematon ja ujo tyttönen... välillä maistuu kaikki kikat tietävät seksipommi.

Tietty sitä on semmoinen vakipano-rinki tähän ikään saakka kertynyt, että ilman ei yleensä tarvi jäädä. Eli harvemmin sitä viittii enää lähtee radalle saalistamaan, vaikka on siinäkin oma viehätyksensä.

Omassa elämässä ei ole kauheasti saavuttanut muuten, mutta naiset pitää mut henkisesti ja fyysisesti viriilinä. Ikää alkaa olla jo 40v että kohta pitäis varmaan joku vakimimmi iskeä - tosin pakko sen on suostua vapaaseen suhteeseen.

Se hyvä puoli näissä hanttipätkäduuneissa on, että aika paljon tulee naisia vastaan ja halukkaita löytyy. Mikään ei piristä enempää paskaduunissa kuin pieni (tai vähän isompikin) flirtti joka aika ajoin johtaa seksiin.

Niin siis vituttaako aapeetä nyt enemmän se, ettei saa pillua vai se että naiset nauttivat seksistä?

Oma arvio on se, että eniten vituttaa se ettei saa pillua. Sitten vituttaa kun muut saa. Ja että naiset siitä saattavat nauttiakkin.

Alhainen käyttöaste takaa sen että tämmösillä tumpeloillakin olis mahis. Eli kun naiset on kokemattomia, eivät edes tiedä seksistä ja siksi tämmösilläkin on mahis.

Varmaan tää on sitä samaa käyttöastemies-provoa, mutta kyllähän tämä ilmiö on tuttu. Kyllä me miehet haluttais yleensä sitä, että saatais paljon seksiä. Tai edes joskus. Mieluiten hyvää ja paljon, mutta parempi paskaa seksiä harvoinkin kuin 0.

Oma arvio on se, että eniten vituttaa se ettei saa pillua. Sitten vituttaa kun muut saa. Ja että naiset siitä saattavat nauttiakkin.

Alhainen käyttöaste takaa sen että tämmösillä tumpeloillakin olis mahis. Eli kun naiset on kokemattomia, eivät edes tiedä seksistä ja siksi tämmösilläkin on mahis.

Varmaan tää on sitä samaa käyttöastemies-provoa, mutta kyllähän tämä ilmiö on tuttu. Kyllä me miehet haluttais yleensä sitä, että saatais paljon seksiä. Tai edes joskus. Mieluiten hyvää ja paljon, mutta parempi paskaa seksiä harvoinkin kuin 0.

Ei oo sit tullut mieleen valittamisen sijaan opetella miten nainen saa orgasmin?

Kas kun naisilla on sormet. Vaikkei ois miestä hipaissutkaan, tietää mikä tuntuu hyvältä.

Vielä jokunen vuosikymmen sitten mies sai naisen joka oli seksuaaliasioissa korkean moraalin omaava ja sitä kautta käyttöaste pysyi alhaisena tai se oli parhaassa tapauksessa kokonaan käyttämätön. Entäpä nykyisin, mitä nykymies saa? Toki pieni osa miehistä saa kunnollisen naisen jota ei ole jyystetty puolenkylän toimesta, naisen jolle seksi on arvokas asia joka kuuluu vain vakiintuneeseen parisuhteeseen.
Mutta kun valitettavan moni mies joutuu tyytymään naiseen jonka käyttöaste on korkea tai jopa todella korkea.

Valitettavaa, mutta näin se vaan on.Kaltaiseni miehet jotka pitävät itsensä ja asiansa kunnossa eivät kelpaa naisille. Jos naisen pitää valita työssäkyvän raittiin miehen ja kapakoissa lorvaavan pätkätöitä tekevän jännämiehen väliltä, niin valinta kallistuu siihen ihanaan renttuun jonka kanssa elämä on yllätylsiä täynnä eikä haittaa vankka renttu jyystää muitakin naisia. Olen puhunut !

Juu, se on justiinsa näin. Fiksut, komeat, mukavat, hauskat, hyväkuntoiset, urheilulliset, varakkaat ja älykkäät miehet eivät kelpaa nykynaisille. Eikä sillä oikeastaan ole mitään väliä, kun naiset on kuitenkin ihan huoria kaikki, mikäli pitävät seksistä ja kumppaneita on ollut 20 vuoden aikana enemmän kuin yksi.

BTW...
Onko korkea käyttöaste ainoastaan sitä, että naisella on ollut useita eri kumppaneita?
Vai voiko korkea käyttöaste olla sitäkin, että kyseinen nainen hyvin usein yhdynnässä yhden ja saman miehen kanssa?
Voiko mies olla korkean käyttöasteen mies?

Ikää 35v, ukko jätti kun ei vissiin jaksanut mun kiukkuisuutta ja kiukkunen olin koska mua torjuttiin seksuaalisesti viikosta, kuukaudesta ja vuodesta toiseen. Lääkäriin mies meni vasta kun sanoin että joko menee lääkäriin tai sit mä lähden. Sitä ennen pyysin, valitin, itkin, selitin että miksi miehen olisi pitänyt mennä lääkäriin. Se näki kuinka muhun sattuu. Mutta vasta pakon edessä meni lääkäriin.

Sitte odotin yli 6 kk että kävisi lääkärissä.. eipä käynyt. Mua alko todenteolla ahdistaa se kuinka vähän se oli valmis tekee meidän parisuhteeseen eteen. Tunsin itseni vialliseksi ja rumaksi. Kerroin miehelle siitä. Kysyin miksei kehu ikinä. Vastaus oli ai mä luulin että oon sanonut. Joo sanohan se 4 vuotta sitte, ei oikein vakuuta.

Kysyin miksei oo käynyt verikokeissa Vastas : en tiedä.

Perui meidän pariterapia ajan kun oli migreeni, vuoden odotin että myös varaa uuden. Kyllä olin vihainen sille.

Ihmetellä pitää, että kuinka surkea itsetunto pitää miehellä olla jos ei kestä ajatusta siitä, että naisella on ollut ennenkin kumppaneita?

Itte pitäisin kovin kummallisena ajatusta siitä, että seuraava naisystäväni olisi kaikki nämä vuodet vain istunut siveästi jalat ristissä odottamassa just minua. Entä jos me ei koskaan tavatakaan? Siinä menis hyvät odottamiset ihan hukkaan.

Niin siis 10v aikana yksi ukko, ja sitä ennen 2 miestä. Korkea käyttöaste?

Miehen pitää olla raitis, tupakoimaton, rehellinen, tunteellinen. Eikä mikään seksi ole tabu puheenaihe. Ei baareissa juokseva. Ei pettäjä/ kylällä juoksija. Vaan kiltti kotimies

Ja sitten kun vielä määritettäs ne käyttöasteiden eri rajat.. "Korkea" on suhteellinen käsite, sillä jollekin se voi tarkottaa kymmentä ja jollekin sataakymmentä... :eek:

Aloittaja, sinä etsit Echo-kloonia ;) Ehkä sellainen sinulle löytyy. Vai oletko @Echo harmaana :cautious:?

loader.aspx

Käyttöastemies on ihana, mutta taitaapi olla joku jo vuosia täällä pyörinyt provo. :)

En ole käyttöastemies mut pistän pahemmaksi: ei semmoisen ihmisen tartte olla huonoitsetuntoinen joka ei vaan halua seurustella jonkun pukin/huoran kans joka on käyny koko puhelinluettelon läpi.
Semmoinen mies jolla on ollu vaikka 10-20 seksikumppania, alkaa vaan olla jo ällö pelimies.

En tiedä olisko se mulla kriteeri kenenkään lemppaamiseenkaan sen takia, se ihminen voi olla huippu noin niiku muutoin, mut kyllä jonkun panomiehen kans suhteeseen lähtö olisi riski.

Käyttöastemies on ihana, mutta taitaapi olla joku jo vuosia täällä pyörinyt provo. :)

En ole käyttöastemies mut pistän pahemmaksi: ei semmoisen ihmisen tartte olla huonoitsetuntoinen joka ei vaan halua seurustella jonkun pukin/huoran kans joka on käyny koko puhelinluettelon läpi.
Semmoinen mies jolla on ollu vaikka 10-20 seksikumppania, alkaa vaan olla jo ällö pelimies.

En tiedä olisko se mulla kriteeri kenenkään lemppaamiseenkaan sen takia, se ihminen voi olla huippu noin niiku muutoin, mut kyllä jonkun panomiehen kans suhteeseen lähtö olisi riski.

Jaa... no siihen varmaan vaikuttaa ikäkin. Pitäisin kummallisena, jos 25 vuotta sinkkuna olleella ei olisi reilua kymmentä seksikumppania.

Seksi on aika iso osa ihmisen elämää ja mun mielestä on epäreilua tuomita niitä, jotka eivät halua tai kykene muodostamaan parisuhdetta, ikuiseen seksittömyyteen vain siksi, että jonkun muun uskomusten vuoksi ihminen menee ikäänkuin pilalle harrastaessaan seksiä.

Seksi on aika iso osa ihmisen elämää ja mun mielestä on epäreilua tuomita niitä, jotka eivät halua tai kykene muodostamaan parisuhdetta, ikuiseen seksittömyyteen vain siksi, että jonkun muun uskomusten vuoksi ihminen menee ikäänkuin pilalle harrastaessaan seksiä.
Seksi on ihanaa mut sen ei tartte olla iso osa elämää. Mä voisin nimetä vaikka 15-20 tekijää jotka parisuhteessa on tärkeempiä.

Enkä itse ainakaan ole vetänyt uskontoa tähän. Tiedän monia ei-uskovia, ihan nykyaikaisia miehiä jotka ei tykkää jos tyttöystävä on höylänny miljoonan äijän kans.

Seksi on ihanaa mut sen ei tartte olla iso osa elämää. Mä voisin nimetä vaikka 15-20 tekijää jotka parisuhteessa on tärkeempiä.

Enkä itse ainakaan ole vetänyt uskontoa tähän. Tiedän monia ei-uskovia, ihan nykyaikaisia miehiä jotka ei tykkää jos tyttöystävä on höylänny miljoonan äijän kans.

Vaikka seksi ei sinulle ole tärkeää, se ei tarkoita sitä, etteikö se olisi monelle muulle tärkeää ja iso osa elämää.

Omassa parisuhteessani seksi on samalla linjalla niiden 20 muun asian kanssa. Jos se ei olisi, olisin voinut avioitua kenen tahansa ystäväni kanssa.

• Tykkää
Reactions: m1es ja 0oo0
Vaikka seksi ei sinulle ole tärkeää, se ei tarkoita sitä, etteikö se olisi monelle muulle tärkeää ja iso osa elämää.

Omassa parisuhteessani seksi on samalla linjalla niiden 20 muun asian kanssa. Jos se ei olisi, olisin voinut avioitua kenen tahansa ystäväni kanssa.
Seksi ja intohimo on asioita jotka on suurimmalla osalla pareista lopahtavaa sorttia, onkohan se 2 vuotta niin isoin liekki on ohi. On harvoja onnellisia pareja joilla se kipinä säilyy eläkepäiviin asti, niitäkin on, mut harvassa.
Suurin osa ihmisen parisuhdetta ja elämää on jotain muuta. Eläkeläispareilla seksin määrä on paljon pienempi, sitä tietty on hyvä olla, mutta onko heidän erottava sen takia kun heillä seksi alkaa olla sijalla 30-40?

Se että löytyy nykyään niitä intohimon perässä juoksijoita selittää sen, miksi aikuiset käyttäytyy kuin kakarat, lentää puskasta toiseen ja lapset kärsii. Ja mitä ne hokee?

-Seksi on mulle tärkeintä parisuhteessa.
-mulla on oikeus kokea itseni halutuksi
-minulla on oikeus hyvään seksiin (setämiehet lisää:ja tiukkaan parikymppiseen p*lluun)

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä