Luottaisitko?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja rv20
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

rv20

Vieras
Voikohan luottaa sukupuoliarvaukseen
Rakenneultrassa lääkäri katsoi sukupuolta ja näytti tytöltä, ei mitään poikaan viittaavaa. Sanoi kyllä, että voihan olla että jos kivekset ei ole laskeutuneet eikä ne näy kun kelluu vedessä.

Mutta sitten sillä ultra-anturilla heilutteli ja tömpsytteli vauvaa niin siinäkään ei vilahtanut näkyviin mitään kiveksiin viittaavaa.

Itselläni vahva tyttötunne ollut alusta asti. Ennestään poika ja tyttö.

Aika pitkään ja tarkkaan se lääkäri asiaa tiirasi ja sitten tosiaan vielä tömpsytteli sitä vauvaa niin että jos kivekset olis niin heilahtais sieltä näkyviin liikkeessä. Itsekin näin että siellä ei mitään poikaan viittaavaa näkynyt.

no mulla vähän sama juttu.. mutta kyllä sitä joka suunnasta katseltiin ja ihan jalat levälläänkin eikä tosiaan mitään poikaan viittaavaa löytynyt silloin.:) vauva on vielä masussa, joten en osaa sanoa miten oikeaan meni arvaus. en ole punaisen värin ystävä, joten ihan sukupuoli ei vaikuta vaatteiden värivalikoimiin, mekkoja ehdin ostaa sitten syntymän jälkeenkin. :)

mutta siis luotan aika vahvasti kuitenkin.

Alkuperäinen kirjoittaja PatalaiskaVätys:
Kaksi kertaa ollaan kysytty, molemmat meni hutiin. 50/50 mahkut että osuu oikein :D

no ei se nyt ihan puhdas arvaus ole :) riippuu aika paljon esim. ultraajan ammattitaidosta.

miksi siellä RAKENNEultrassa muuten käytäisiin, jos ei sitä rakennetta jollain varmuudella pystyttäisi määrittämään..? :whistle:

No minä esikoisesta olin varma, että on poika ja rv 36 viikolla ultrassa lääkäri sitten vahvisti tiedon ja poika sieltä lopulta tosiaan tulikin. Toisesta olin niin varma, että on tyttö etten edes kysynyt asiaa ultrassa ja tyttö sieltä tuli. Nyt sitten tämä kolmas on tuntunut tosi vahvasti tytöltä alusta lähtien ja nyt lääkäri sitten sitä tietoa vähän vahvistelikin.

Uusimmat

Yhteistyössä