meillä miehen kanssa oli tosi hyvä alkutaipale,6kk seurustelun jälkeen tulin raskaaksi,ja mutkat matkassa alkoi,mies rupes pitämään yhteyttä eksäänsä joka näin ollen yritti pilata välimme,uhkaili minua,mies piti vain exän puolia. mies vaan valehteli ja jäi kerta toisensa jälkeen kiinni,kertoili muill että kuika aikoo mut jättää,kok osuhde oli niin helvettiä miehen käyttäytymisen takia että halusin itsekkin paeta. mies vaan syytti raskauttani kaikesta ja siittä että käyn yli kierroksilla hormoonien takia,suoraan sanottuna syytti mua siittä että hän antaa esim exänsä pilata välit valehtelemalla ym,mies tiesi etten hyväksyis että on exänsä kanssa väleissä,koska on niin monesti meinannut pilata suhteemme. luin salaa miehen sähköpostin missä mies oli kirjottanut että hän miettii mielummin aikoja exänsä kanssa ku tulevaa minun kanssa. reilut 3kk sitten saimme ihanan pienen tyttö vauvan,ja koko suhde muuttu täysin tästä,mies on nyt paljon huomaavaisempi,enemmän kotona,riidat loppu oikeastaan ku seinään. MUTTA luotto mieheeni on poissa,ja tämä vaivaa. nykysin kuulen koko ajan kuin ihana olen ja muuta vastaavaa..mistä tiedän että mieheni ei värkkää toisen kanssa enään selkäni takana? onko kehut vain piilo puhetta ettei tyttäremme perhe särkyisi? haluaisin luottaa mieheeni ja antaa tyttärelleni hyvän ja ehjän perheen,kun yritän jutella mieheni kanssa hän vaan tokasee älä kaivele menneitä,joten pitäisikö minun vaan antaa miehelle mahollisuus näyttää että häneen voi luottaa vai antaa suhteen olla.