Luottotietojen menetys, laskun maksu ja ilmoitus asiakastietorekisteriin..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ihan öö
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

ihan öö

Vieras
Eli tilanne, multa lähti yks lasku ulosottoon jonka johdosta tottakai meni luottotiedot, maksoin laskun sitten sen pahimman vaihtoehdon kautta pois eli uo:n ja tämä tapahtui jo viime kesänä. Nyt tilanne on se että lukuisista yhteydenotoista huolimatta (joita oon tässä reilun 2kk aikana tehnyt ) tämä ihminen joka vastaa firman ko asioista ei ole ilmoittanut suomen asiakastietoon että velka on maksettu ja heillä ei ole mitään perittävää.
Nyt sitten vaan aloin miettimään että voinko asiasta jonnekkin valittaa?Eikai kellään ole oikeutta tehdä minulle tuollaista "kiusaa", okei, ite asiani sössin, mutta velka on kuitenkin maksettu, se ilmoitus asiakastietorekisteriin kuitenkin lyhentää merkintäaikaa vuodella ja helpottaa muutoinkin elämää...

Ja ei, en tartte mitään kamalaa mekastusta siitä kuinka oon idiootti kun en huolehdi asioistani ajoissa, tilanne sillon oli mikä oli, maksoin siitä isomman hinnan mutta kaikki on kuitattu.

-Ja ei, en tartte mitään kamalaa mekastusta siitä kuinka oon idiootti kun en huolehdi asioistani ajoissa, tilanne sillon oli mikä oli, maksoin siitä isomman hinnan mutta kaikki on kuitattu-

et tarvi mekastusta mutta kuvitelitko aina saavasi maksuaikaa laskulle tai katoavan lasku mahdollisesti bittitaivaaseen?
Niissä laskuissa kun on se eräpäivä,ei sitä huvi vuoksi sinne ole laitettu.

joopa joo. Mulla on kaikki laskut tällä hetkellä perinnässä seuraavista syistä. Yritykseni suurin asiakas teki konkurssin ja sinne jäi parikymmentä tuhatta rahaa ja yritystoiminta muuttui sivutoimiseksi. Laskuja jäi. Menin syksyllä töihin ja sivutoimisesta työstäni jouduin olemaan kuukauden pois keuhkokuumeen takia. Lakko alkoi ja minut irtisanottiin. Nyt olen saikulla ja tulot 17 euroa päivä. Enpä usko että tilannetta olisi millään pystynyt pelastamaan...

Nohh vaikka itselläni ei ole koskaan ollut ongelmaa tämän asian suhteen (työtä ja sen myöten laskuihin riittävästi rahaa on aina riittänyt), niin sen tiedän että elämässä ei kaikki mene välttämättä niin kuin itse haluaisi. Varmaan ap itse tietää tuon kommenttisi, ja tuskinpa monikaan tahallisesti tuohon tilanteeseen haluaa. Joskus elämä vaan tarjoaa niitä ikävämpiä yllätyksiä, kuten vaikka Jannan kertomasta heti opimmekin.

Tsemppiä ap ja Janna myös, ja valoa tien päähän! Sinuna Ap ottaisin varmaan yhteyden tämän huonosti asiaa hoitaneen ihmisen esimieheen ja selvittäisin tilannetta sitä kautta (tai toiseen vastaavaa työtä tekevään firmassa ensin jos esimies tuntuu liian radikaalilta), tärkeähän tuo olisi sinun kannaltasi saada korjattua.

Yhteistyössä