Luovutan laadukasta spermaa

Herralahjakas

Uusi jäsen
14.07.2016
1
0
1
45
Haluan luovuttaa äideiksi tahtoville naisille spermaani. Luovutan siittiöitäni koska haluan levittää laadukkaita perintötekijöitäni enemmän kuin nykyisessä perheessäni on mahdollista. Samalla voin myös auttaa muita ihmisiä lapsen saamisessa ja perheen perustamisessa.
Olen 35-vuotias terve yli 180 senttinen mies. Suvussani ei ole perinnöllisiä sairauksia. Olen akateemisesti koulutettu ja Mensan jäsen, eli huippuälykäs. Olen myös liikunnallisesti lahjakas empaattinen ja toimelias ihminen. Olen jo lisääntynyt "luonnollisesti" ja minulla on kaikinpuolin terve ja lahjakas lapsi.
Luovutan spermaani äideille jotka voivat tarjoa lapselle hyvän kodin ja näin hyvät lähtökohdat elämään. Varmistaakseni edellä mainitun ja että vastaanottaja on tosissaan kaikinpuolin asian suhteen, olen pyytänyt luovutuksestani kohtuullisen korvauksen. Spermani on todella laadukasta ja terveen, sekä lahjakkaan lapsen saamiselle korvaukseni on varsin kohtuullinen. Minulla ei ole vaatimuksia lapsen tapaamisesta tms. mikäli niin sovimme. Minulle käy, että lapsi tietää kuka hänen isänsä on jos niin sovitaan, mutta sekin käy että olen täysin anonyymi-luovuttaja. Sovimme sitten tarkemmin asiasta yhdessä tulevan äidin kanssa.
Mikäli olet oikeasti kiinnostunut asiasta, niin ota yhteyttä ja kerro itsestäsi, tilanteestasi ja toiveistasi lähettämällä sähköpostia osoitteeseen ihanavauva55@gmail.com, kiitos!

Yhteistyössä