Luovutanko vai taistelenko rakkaudesta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "mietiskelijä"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"mietiskelijä"

Vieras
Eräs henkilö saattaisi olla kiinnostunut minusta. Minä itse olen liekeissä häneen mutta myös hänen entinen tyttöystävänsäkin on kiinnostunut hänestä.. henkilö josta olen kiinnostunut välillä kattelee mua ja välillä puhuu mulle. Exälleen hän puhuu vielä enemmän mutta tietääkseni ex tyttöystävänsä aloittaa juttelun. Mitä mun pitäisi tehdä? Näen hänestä unia ja ajattelen kotona lähen koko ajan

Kattelee ja juttelee...no ei tuo vielä hirmuisesti mitään kerro ja paljasta :)

Jos olet kiinnostunut tuosta ihmisestä, niin kerro se hälle. Olettaen siis, että tuo ex-tyttöystävä ei kuulu omaan ystäväpiiriisi. Muutoin ehkä kannattaa jättää homma väliin.

Pistäkää sen naisen kanssa kunnon tappelu. :popcorn:

Itseasiassa entinen tyttöystävä on mun kaveri. Hän on niin mukava ja huumorintajuinen. En viitsi kertoa edes ystävilleni rakkaudestani koska kerran yläaste aikana on käynyt niin että joku on mennyt kertomaan koko luokalle ihastumisen kohteestani jonka takia itkin monta päivää. Luotta ystäviin on kadonnut ja en uskalla kertoa nykyiselle rakkauden kohteelle koska pelkään että hän ei pidäkään minusta enempää kuin kaverina ja kertoo kaikille..

Aika vaikeaa varmaan alkaa taistella, jos ei ihastumista edes halua kertoa.... itse en alkais taistelee kenestäkään. Ottaisin miehen josta olisin itse kiinnostunut ja joka olis kiinnostunut aidosti myös minusta. Muitakin ominaisuuksia toki pitäis olla :)

Missä tuossa on se rakkaus josta voisi taistella? Olet ihastunut, ihastuksesi kohde ei tiedä tunteistasi, et tiedä mitään varmuudella ihastuksesi tunteista sinua tai ex-tyttöystäväänsä kohtaan......joka sattuu olemaan hyvä ystäväsi. "Bold and beautiful"

Ei, älä luovuta jos särkee sydäntä noin paljon. Sun pitäis vaan uskaltaa kertoa rakkaudellesi tunteet. Tee se sittenkuin pystyt. Onko rakkautesi näyttänyt muita merkkejä kun kattelemalla ja puhumalla? Jos olet arka luonne ja et vain pysty sanomaan hänelle tunteitasi niin ilmaise ne muulla tavoin hänelle, taisit olla ymmärtääkseni lukiossa joten jos henkilö on luokallasi niin näytähänelle kiinnostumisen merkkejä muuten kuin puhumalla

Eipä ole paljoa muutakuin joskus yläasteen loppupuolen discon hitaissa oltiin.. viimevuonna hän kyllä jutteli paljon mulle ja sillein. Yks suudelma ihan viime vuoden lopussa ja siihen se jäi. Kesäloman jälkeen kaikki muuttui jostain syystä

Tuossa tilanteessa rakkauden voittaa se, joka nielee ihastuksesi kohteen spermaa eniten ja innokkaimmin. Älä odota että hän pyytää sitä sinulta vaan tarjoa ja ole aktiivinen!