Lupaan nyt teidän palstalaisten edessä, että vuoden loppuun mennessä olen jo selvästi laihtunut. :D *Kerää paineita*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tytsi-89
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tsemppiä Tytsi, julkisesti kun lupaa niin tulee paremmin tsempattua itseään.

Minäkin olen 162 cm ja nyt 74kg. Raskauksien aikana päästin itseni plösähtämään mutta nyt on motivaatio kohdillaan ja heinäkuusta nyt 6 viikossa pudonnut jo 6 kiloa. Tavoite on -15 kg jouluun mennessä ja sen tulen tällä vauhdilla saavuttamaan ja lopullinen tavoite siellä 56-58 kg huteissa jossa olen aina kehoni parhaimmaksi tuntenut.

Tsemppiä!
Painonpudotusta pitäis ittenikin yrittää..tai no, yritetty on mut on taas motivaatio jossain..:(

Ainii, millä tavalla oot saanu pudotettua/meinaat pudottaa painoa?

Mulla on pitkästä aikaa sellainen olo, että onnistun. :)

Oon lisänny paljon liikuntaa ja syöny terveellisemmin ja pienempiä annoksia. Kesällä söin tosi paljon kasviksia ja marjoja. Käyn nykyään juoksemassa mahd. paljon, monena viikkona 3 kertaa ja tulin just äsken body attackista ja huomenna on taas jumppaa. :D Loppuviikosta sambaakin. Eiköhän se paino pian putoa!

Mulla on pitkästä aikaa sellainen olo, että onnistun. :)

Oon lisänny paljon liikuntaa ja syöny terveellisemmin ja pienempiä annoksia. Kesällä söin tosi paljon kasviksia ja marjoja. Käyn nykyään juoksemassa mahd. paljon, monena viikkona 3 kertaa ja tulin just äsken body attackista ja huomenna on taas jumppaa. :D Loppuviikosta sambaakin. Eiköhän se paino pian putoa!

Liikuntaa:

funny-gifs-follow-the-light.gif

Mulla sama pituus, tai no 163cm ja raskaus loppumetreillä, painoa n. 71kg. Mulla tiukka ruokavalio raskausdiabeteksen vuoksi, joten painoa ei ole tullut juurikaan. Tarkoitus on myös päästä tuonne 58kg, sitten joskus. Tsemppiä tytsi-89 ja muutkin laihduttajat! :)

Multa on tänä kesänä kysytty paperit alkoholia ostaessa useammankin kerran :D. Ja olen 35 v...meni vuosia, ettei kysytty. Eli väittäisin ettei painon putoaminen ole ainakaan mua vanhentanut.

On muuten todella ärsyttävää etten itse näe mitään muutosta kropassani :mad:. Vaaka näyttää kilojen tippuneen, vaatekoko on pienentynyt, muut (naapurit, kaverit) sanovat että olen laihtunut mutta itse en sitä vaan ollenkaan näe! En ole mikään megaiso ollutkaan, vaan normaalipainon ylärajoilla tai hiukan sen yli, joten luulisi näkyvän mutta ei niin ei.

Eli siis 25kg yhteensä pitäisi tiputtaa, mutta olet ollut vain normaalipainon ylärajoilla?

Alkuperäinen kirjoittaja Tönt;24609862:
se hetki tulee melkein jokaisella. jatkat vaan samaan malliin niin kyllä se jumitus menee ohi. mikäli kulutat enemmän kuin syöt. joskus auttaa myös kropan herätys tai tiukempi linja. hankalaa sanoa kun ei tiiä miten oot syönyt. tsemppiä! :)

Nyt tulee laihdutuksen kannalta pahaan paikkaan viikon Rodoksen reissu. :D No, täytyy katsoa sielläkin kuitenkin hiukan, mitä suuhunsa pistää.

Yhteistyössä