Tuleeko Anatolia kans kokeilemaan casalle vähän hetkutusta?
Hetkutus ei oo mun juttu, mulla on kaksi vasenta jalkaa
Vaikka kieltämättä hetkutuksen avulla saatava kroppa kiinnostaisi.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Tuleeko Anatolia kans kokeilemaan casalle vähän hetkutusta?
Tsemppiä!
Painonpudotusta pitäis ittenikin yrittää..tai no, yritetty on mut on taas motivaatio jossain..
Ainii, millä tavalla oot saanu pudotettua/meinaat pudottaa painoa?
Mulla on pitkästä aikaa sellainen olo, että onnistun.
Oon lisänny paljon liikuntaa ja syöny terveellisemmin ja pienempiä annoksia. Kesällä söin tosi paljon kasviksia ja marjoja. Käyn nykyään juoksemassa mahd. paljon, monena viikkona 3 kertaa ja tulin just äsken body attackista ja huomenna on taas jumppaa.Loppuviikosta sambaakin. Eiköhän se paino pian putoa!
:flower: tuletko sunnuntaina casalle?
Pakko nostaa tätä, kun laihdutus meinaa junnata paikoillaan. :O![]()
Multa on tänä kesänä kysytty paperit alkoholia ostaessa useammankin kerran. Ja olen 35 v...meni vuosia, ettei kysytty. Eli väittäisin ettei painon putoaminen ole ainakaan mua vanhentanut.
On muuten todella ärsyttävää etten itse näe mitään muutosta kropassani. Vaaka näyttää kilojen tippuneen, vaatekoko on pienentynyt, muut (naapurit, kaverit) sanovat että olen laihtunut mutta itse en sitä vaan ollenkaan näe! En ole mikään megaiso ollutkaan, vaan normaalipainon ylärajoilla tai hiukan sen yli, joten luulisi näkyvän mutta ei niin ei.
Alkuperäinen kirjoittaja Tönt;24609862:se hetki tulee melkein jokaisella. jatkat vaan samaan malliin niin kyllä se jumitus menee ohi. mikäli kulutat enemmän kuin syöt. joskus auttaa myös kropan herätys tai tiukempi linja. hankalaa sanoa kun ei tiiä miten oot syönyt. tsemppiä!![]()