lupasin etten enää viillä...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Minä80"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"Minä80"

Vieras
viimeksi, n. 1½kk sitten viilsin itseäni käteen.. viiltoja, ei täysillä mutta niin että verta tuli ja jäljet jäi. oli niin paha olla, en kuitenkaan halua kuolla!!

Nyt sitten.. viilsin viiltoja jalkaani.. "tuloksen" nään vasta huomenna kun punoitus rauhoittunut. Ja tämä,paha olo, miehen takia... :``( tuntuu ettei elämässä ole vaan enää mitään mieltä. ei kaikki johdusta ko. miehestä,vaan niin niin monesta muustakin asiasta..

[QUOTE="Sirkkeli";28989100]Nyt sanon sen, mitä inhoan yli kaiken. Hakeudu hoitoon. Aikuinen ja tuolla asteella, hohhoijakkaa.[/QUOTE]

Ai sullakin on kurjaa, mut sen sijaan, että rankaisisit itseäsi, niin sä ilkeilet muille.

Mäkin suosittelen aapeelle kenties tapaamista terapeutin kanssa, joka osaisi ohjata sua eteenpäin ilman ylimielistä moralisointia tai turhaa vittuilua.

Ai sullakin on kurjaa, mut sen sijaan, että rankaisisit itseäsi, niin sä ilkeilet muille.

Mäkin suosittelen aapeelle kenties tapaamista terapeutin kanssa, joka osaisi ohjata sua eteenpäin ilman ylimielistä moralisointia tai turhaa vittuilua.

Mulla ei ole kurjaa kuin se, että nukuin päikkärit ja nyt en saa unta :D Mutta en tajua, että aikuinen ihminen viiltelee?! Ja vielä jonkun miehen takia :O Täytyy olla jäänyt kehitys jonnekin 12-vuotiaan tasolle.

Yhteistyössä