Luulin että tuolla osastojaksolla voi sanoo mikä mieltä painaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja minä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

minä

Vieras
Olen ihmeissäni poikani raivareista ja välillä en tiedä miten edes pitäis toimia. vaativa luonne ollu aina, aivan liian tarkka ja itsekriittinen, hakee täydellisyyttä. Pettymyksiä kun tulee ja ne ottaa poikaan liikaa jos epäonnistuu. Näistä aloin puhumaan tuolla lääkärille joka sitten tokas että ei me lapsen luonteelle mitään mahdeta, oli jotenkin semmonen että tyhmiä kyselet.

kai se sitten on ihan normaalia että poika riehuu ja parkuu joka epäonnistumisesta.

Mulle tuli muutenkin siellä semmonen tyhmä olo, ihan kun oisin puhunu siellä ihan tyhmiä asioita niiden mielestä.

harmi :hug: Meillä samantyyppistä ongelmaa, ja otettiin tosissaan ja käytiinkin perheneuvolassa juttelemassa. Saatiin apua koko perhe, itse olen myös hyvin täydellisyyteen tähtäävä persoona. Jos mä olisin saanut apua jo lapsena, elämäni olisi varmasti ihan h****tin paljon helpompaa...

Ois ollu kiva kuulla mitenkä asiassa oikein voi toimia oikein ja yrittää vähentää näitä raivareita. puheviiveen takia poika käy nyt tutkimuksissa ja minä jotenkin pidän että osa näistä raivareista vois johtua että turhautuu kun ei saa kunnolla itseään ilmaistua vaikka kyllä me hänen puheestaan saadaan selvä.

Ne siellä asiantuntijoita on niin luulin että saattaisivat apua tarjota.

voi elähän välitä. Sinä kyselit viisaita ja jatka kyselyä edelleen!
lääkäri kenties vaan tunsi riittämättömyyttä kun ei osannut vastata sinulle kunnolla.

Yhteistyössä